כתבות בלוג

חמישי, 04 ינואר 2018 19:42

הם מנהלים לנו את החיים

השר כץ רוצה להגן על פרנסתם של נהגי המוניות, וכך גם הבג"ץ שפסל את אובר.  איזו זכות יש לנהגי המוניות, או לשר כץ, למנוע מאנשים אחרים להתפרנס על ידי הסעת נוסעים? 

פורסם ב- 2018
שלישי, 11 אפריל 2017 07:58

ויכוח ציבורי שהוא "לא לעניין"

השיח הציבורי אצלנו עמוס בנושאי סרק. מתווכחים על צבע הכובע ולמי תהיה הסמכות לקבוע את הצבע, כאשר בכלל לא צריך לחבוש כובע.

פורסם ב- 2017

צילמתי את הנערה בליל יום חמישי ברחוב  גורדון, בצפון הישן של תל אביב. הנערה אינה מודעת שזמנה המבוזבז על כיסא, בלילה ברחוב, מסמל עוד ניצחון קטן של עריצות השלטון על חופש הפרט.

פורסם ב- 2016

המודל הסוציאליסטי מתנגד לחופש הפרט, דוגל ב"חינוך העם" וב"הקרבה". האם מישהו בישראל מאמין שאלי ישי וכחלון יגיעו לעבודה בתחבורה ציבורית? האם לנשותיהם ולבאי ביתם לא "ישמרו" חניה כאשר הם מבקרים את אבא?

פורסם ב- 2015

אל מבחר המיתוסים הירוקים מתווסף מיתוס הערגה ל"מדינות אירופה הנאורות" – שם כולם רוכבים על אופניים. כמה רומנטי. ואם לא על אופניים, אז "כולם" נוסעים בתחבורה הציבורית, ובמיוחד ברכבת.

פורסם ב- 2015

על פי ידיעות אחרונות הכול שחור: מספר הרוגי התאונות בישראל מזנק בניגוד לאירופה. אין בנתון שגוי זה קשר למציאות ולא לדו"ח האירופאי עליו "מסתמך" העיתון.

פורסם ב- 2015

האם תאונות הדרכים הן "מכת מדינה"? האם הנהג הישראלי זקוק ל"חינוך מחדש"? מי אשם בתאונות הדרכים?  התשובה מפתיעה.

פורסם ב- 2015
שלישי, 14 אפריל 2015 19:16

השבתת רכב שרים בשבת

אם התחבורה הציבורית (וגם חברת אל-על) מושבתת בשבת – הגיוני שגם כל רכב ממשלתי אחר יושבת. למה רק שרים?

פורסם ב- 2015
חמישי, 02 אפריל 2015 05:17

מאבק "חוצה ישראל"

המאבק שניטש נגד סלילת כביש 6 למעלה מעשור – אינו מאבק על כביש, אלא בין תפיסות עולם, על עתיד המדינה ואזרחיה.

פורסם ב- 2015

חברת הרכבות הממשלתית בצרפת הזמינה 2,000 רכבות חדשות בעלות של כ-3 מיליארד יורו. למרבה הצער, הרכבות שהוזמנו לשדרוג רשת הרכבות האזוריות, "רחבות מידי" ולא מתאימות לרוחב הרציפים בתחנות הרכבת.

פורסם ב- 2014
ראשוןקודם12הבאאחרון
עמוד 1 מתוך 2