הדפס עמוד זה
שישי, 27 אפריל 2018 12:03

ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם

כדרכנו, נציין את ה-1 במאי כיום זיכרון לקורבנות הסוציאליזם בעולם. למעלה מ-100 מיליון אזרחים נרצחו בדרך ל"הגשמתו". ה"חברתיים" כיום (בכל הקשת הפוליטית) הם המרכסיסטים המודרניים.

2446

החיים במדינה קומוניסטית:

• היה מקום עבודה לכולם.
• למרות שלכולם היה מקום עבודה, אף אחד לא עבד.
• למרות שאף אחד לא עבד, הנורמה בוצעה מעל ל- 100%.
• למרות שהנורמה בוצעה מעל ל- 100%, לא יכולת לקנות שום דבר בחנויות.
• למרות שלא יכולת לקנות שום דבר, לכולם היה הכול.
• למרות שלכולם היה הכול, כולם גנבו.
• למרות שכולם גנבו, אף פעם לא היה חסר דבר.
• למרות שלא היה חסר דבר, כולם (כמעט) היו שווים ועניים.

התרחיש העתידני של קרל מרכס ופרידריך אנגלס הניח שאיחוד כוחות מעמד הפועלים יאפשר את השתלטותו על אמצעי הייצור, כולל הקרקעות – כל הרכוש הפרטי יולאם. השתלטות הפועלים על המפעלים יאפשר חלוקה שוויונית וצודקת של פירות אותם אמצעי ייצור מוחרמים – המוצרים, התפוקה. כך יישאר הרווח (ה"הערך העודף" שהקפיטליסטים גורפים) בידי "המעמד", רווח שמקורו בניצול ובדיכוי עבודת מעמד הפועלים.

ה"חברתיים" כיום (כמעט כל הקשת הפוליטית) הם המרכסיסטים המודרניים. גם הם ממשיכים לרדוף אחרי הקטנת אי השוויון בחברה – השוויון הוא האידיאל. אפילו בנימין נתניהו לא יכול להרשות לעצמו פוליטית להתכחש לחתירה לשוויון ומנפנף מעת לעת שתחת שלטון הליכוד הצטמצם אי השוויון כפי שהוא מתבטא במדד ג'יני.

הקומוניזם נכשל תוך שהוא מותיר אחריו שובל של דם, מעל 110 מיליון קורבנות אדם – אבל רוח הקומוניזם מושלת במוח האדם המודרני. נדמה שהקומוניזם השתיל במוח האדם מוטציה גנטית שגורמת לנו לדקלם כי החתירה לשוויון היא משאת נפשנו. אי השוויון מוקצה מחמת מיאוס.

הקומוניזם נכשל כי הוא התכחש לדרך היחידה ליצירת עושר להמונים: אי השוויון הטבעי בין בני האדם. התנאי הבסיסי ליצירת עושר הוא הימצאותו של יחיד מוכשר משכמו ומעלה, שאינו "שווה" לכולם. יחיד בעל רעיון וחזון שמסוגל בכוח כשרונו הטבעי לפתח רעיון, להנהיג צוות אנשים, לגייס השקעה ולפתח את הרעיון לידי מוצר מועיל להמונים. המוצר חייב להועיל להמונים כי רק כך יוכל אותו יחיד מוכשר למכור ולהרוויח.

אותו "יחיד מוכשר" מכונה בעברית – יזם! כישרונו יוצא הדופן של היזם הוא התגלמות אי השוויון.
למזלנו, קיימים בינינו לא מעט יזמים. ענקים כמו מקימי פייסבוק, מיקרוסופט, גוגל ואמזון וזעירים כמו בעלת המספרה בפינת רח' וייצמן. הקומוניזם הרג את היזמים והעביר את הייצור ואת אמצעי הייצור אל נציגי העם (הממשלה).

"נציגי העם", ללא יזמים שמעוניינים ברווח, לא הצליחו לייצר שום מוצר חדש. לכל היותר הם גנבו רעיונות מהמערב והעתיקו מוצרים. בהעדר יזמים, הם כשלו אפילו בהעתקת מוצרים, במשך כל 70 שנות "פריחת" הקומוניזם. המוצרים שהעתיקו היו נחותים ובאיכות זוועתית. "נציגי העם" מאחורי מסך הברזל (וכיום בקובה ובוונצואלה) לא הצליחו להעתיק ולייצר אפילו נייר טואלט נורמלי. גם החקלאות הקומוניסטית קרסה בגלל העדר יזמים.

נזכור, יזמים פורחים ככל שהחופש רב יותר, ככל שלא כופים "שוויון".

מוטי היינריך

הירשמו כאן לקבלת התראה על כתבה חדשה באתר

עודכן לאחרונה ב שני, 02 יולי 2018 03:59

פריטים קשורים

יעקב
התורה הקומוניסטית על רגל אחת
1. האדם, כפרט, הוא רשע, רודף בצע, נצלן, חזירי.2. המדינה היא האלוהים, התגשמות הטוב והחוכמה.3. ניתן להשיג גן עדן בכוח, שיופעל על ידי המדינה האלוהית נגד הפרט החזירי.
0
אסאד
מה עם sa-300, sa-400 ?
מה עם sa-300, sa-400 ?
0
שחרורון
ההיסטוריה נכתבת עי מנצחים
סוציאליזם בינלאומי-קומוניזם (מעל 100 מליון גופות): לבש חולצה עם מגל ופטיש וטייל בסאן פרנסיסקו - כולם יחשבו שאתה תומך של בארני סאנדרס, קבל חיבוקים ושאכטות חינםסוציאליזם לאומי-נאציזם (כ 20 מליון גופות): לבש חולצה עם צלב קרס ולך ברחובות סאן פראנסיסקו. קבל קללות ויריקות (ובצדק) - אנשים יחשבו שאתה תומך של טראמפלבש חולצה ״socialism- find a cure״ (0 גופות): הפקידה בקבלה במשרד תתלונן שאנסת אותה. בחקירה מסתבר שלא באמת. החולצה שלך גרמה לה להרגיש שהיא נאנסה ומשום מה היא חושבת שזה אותו דבר (מה גם שהיא נראת כמו לויתן יבשה, שוקלת 250 פאונד ומתלבשת כמו ילד בן 11, אף אחד לא יאנוס אותה גם אם תתחנן)
0
Karlo
ואנשים הולכים עדיין עם חולצות צה גברה
מדהים שהשמאל העולמי רוצה יותר קומוניזם ויותר שליטה של המדינה.
0
משה דקל
גם היום הסוציאליזם שולט
הכלכלה הקפיטליסטית שבה מצודד בעל המאמר התחפשה לשוק חופשי. זו למעשה כלכלה סוציאליסטית שניתן לכנותה "סוציאליזם לעשירים ובעלי ממון". כך למשל קבעה הכלכלה החופשית לכאורה שיש מוסדות שהם "גדולים מכדי ליפול" ולכן יש לתמוך בהם בעת משבר למרות שכשלו. יתירה מזאת, יש גם להגן על האחראים לכישלון. לכן היינו עדים לכך שבנק גדול שקורס, קם שוב על רגליו כתוצאה מהזרמה מסיבית של כסף מבלי לפגוע חלילה במחוללי המשבר. דוגמא נוספת היא השליטה הטוטאלית של הבנקים המרכזיים בריבית שמבטאת את מחיר הכסף. הייתי מצפה שתחת כלכלה חופשית, הריבית תתנהג כמו כל מוצר בו השוק קובע את מחירו. יש אינספור דוגמאות המעידות על כך שאין אף מדינה בעולם בה מונהגת כלכלה חופשית אמיתית וזה בלוף אחד גדול שרץ כבר למעלה מ-100 שנים.
0
יעקב
הדרך השנייה...
"המעידות על כך שאין אף מדינה בעולם בה מונהגת כלכלה חופשית אמיתית וזה בלוף אחד גדול שרץ כבר למעלה מ-100 שנים."ולכן, עדיפה הדרך השנייה, של הפסיכופאטים הרצחניים שרצחו מיליוני בני אדם, בעוד הם מדקלמים שקרים על שיוויון, אחווה וגן עדן קומוניסטי. כי הקומוניסם אינו בלוף.... כי המדינה הנאורה שלנו באמת דואגת לחלשים...
0
דוד
על אף כל הנאמר לעיל, שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות חייבים להתקיים בכל חברה.
ביצוע כושל לא תמיד פוסל רעיון.
0
שחרורון
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
דוד אמר/ה :
ביצוע כושל לא תמיד פוסל רעיון.
שויון בהזדמנות - בוודאי (מה שנקרא: שוק חופשי)שויון בתוצאה - לא (מה שנקרא: סוציאליזם). זה נכון הביצוע כושל לא פוסל רעיון. אבל במקרה של סוציאליזם, הנחות הבסיס הופרכו לחלוטיןשיון זכויות (שליליות) - בוודאי (מה שנקרא: הוגנות)שיון זכויות (חיוביות) - לא (מה שנקרא: ביזה עושק ושוד)

0
המופתי
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
תומך בחוק בריאות ממשלתי לכולם -> אתה קומוניסט שמעונין לרצוח מיליוני אנשים!תומך בחופש רכישת נשק ללא מגבלות-> אתה שוחר חופש דמוקרט אמיתי!לשים את קורבנות היטלר ברשימת קורבנות הסוציאליזם, זה כמו להאשים את היהודים שהם היו מעונינים בהשמדתם כי עובדה שאף אחד מהם לא עתר לבית המשפט העליון בגרמניה כנגד זה!אפשר לרשום על קורבנות הקומוניזם בלי צורך לשקר ולרמות- וחבל כי לאתר יש טיעונים ורעיונות טובים חבל שהכותבים בו מרגישים חובה לתבל את כתביהם בשקרים ורמאויות.
0
יעקב
נאצים וקומוניסטים והמשותף להם
"לשים את קורבנות היטלר ברשימת קורבנות הסוציאליזם"יש בזה משהו... למרות ששם מפלגתו של היטלר היה "נאציונל סוציאליסטים", הוא היה מטורף מסוג שונה קצת מלנין וסטאלין... בכול זאת העיקרון המשותף ל"תורת" היטלר והתורה הקומוניסטית: המדינה היא האלוהים, הייצור העליון בעל חוכמה וסמכות בלתי מוגבלים, ובני האדם אינם אלא זבל - שהמדינה יכולה להרוג כראות עיניה (למעו מטרה נעלה כביכול).והמדינה - "זה אני" - גם אצל היטלר וגם אצל סטאלין והמנהיגים הקומוניסטים.אז, בכול זאת, למרות ניואנסים ורטוריקה שונים - עמוק בפנים הקומוניזם והנאציזם בנויים על אותו עיקרון.
0
שחרורון
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
המופתי אמר/ה :
תומך בחוק בריאות ממשלתי לכולם -> אתה קומוניסט שמעונין לרצוח מיליוני אנשים!תומך בחופש רכישת נשק ללא מגבלות-> אתה שוחר חופש דמוקרט אמיתי!
הילדים! תחשבו על הילדים! אנשים ימותו אם לא יהיה איש חזק שיגיד לכולם מה לעשות, יגנוב את כספכם ויעניש את הכבשים הטועותhttps://youtu.be/eXWhbUUE4ko

0
המופתי
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
הליכוד הוא מפלגה לאומית חברתית לפי הגדרתם כלומר נאציונל סוציאליסטית! האם הליכוד זה מפלגה נאצית כי השם דומה?אם אני אשנה את שמי בתעודת הזהות לביבי נתניהו האם זה יהפוך אותי לראש הממשלה?אהבת המדינה ומוכנות להקריב את עצמך למענה היא עיקרון מרכזי בציונות ובנאציזם, האם המדינת ישראל היא המשכה של גרמניה הנאצית באמצאים אחרים?עמוק בפנים כול דיקטטור בין אם הוא קומוניסט, נאציסט, איסלמיסט, פאשיסט, קבליסט או סתם פסיכופט בנוי על אותו עיקרון, אני ואפסי עוד!המדינה היא המנהיג והמנהיג הוא המדינה!במדינות סקנדינביה יש סוציאל-דמוקרטיה אז כיוון שיש בשם סוציאליזם ויש עיקרון של שיתופיות ושיוויון אז, בכול זאת, למרות ניואנסים ורטוריקה שונים הם כנראה זהים לגרמניה הנאצית ולברית המועצות!הבעיה במאמר היא שהכותב לוקח כמה אמיתות מטבל בכמה שקרים ואז משווה בין מין לשאינו מינו.ברית המועצות והמדינות הקומוניסטיות היו נבלה שדיכאה את החופש האנושי רצחה ושיעבדה מיליונים בשם אידיולוגיה.אבל לטעון שגרמניה הנאצית היא קומוניסטית כי היא גם רצחה ושיעבדה מיליונים זה טראמפיזם טהור.לטעון שאף אחד לא עבד בקומוניזם כי לא היו מוצרי צריכה זה כמו לטעון שהשחורים באפריקה הם קופים כי יש להם אותו צבע כמו לשימפנזה.בברית המועצות עבדו קשה מאוד ויצרו מוצרים מצוינים - אלא שהם היו כלי נשק, טילים, רובים, צולללות מטוסים ועוד.וזאת היתה הבעיה את השלטון ענין ליצר נשק ולא מוצרי צריכה, וזאת הבעיה של כול שילטון אם נותנים למנהיג\מזכל כללי\פיהרר\קאדי ליו\אייתולה\יוש ב ראש לבחור לעם מה טוב ומה לא.
0
אירופאי
מופתי, סמנטיקה ונומקלטורה
ובכן מופתי,אתה בהחלט הוכחה שיש מקום לשיפור המאמר, אלא אם הוא נכתב לקהילת המאמינים בלבד.ואף על פי כן, הרשה לי להצביע שמנקודת מבט ליברטנית קומוניזם ונאציזם נמצאים בערך באותו נקודה על פני הספקטרום בין חופש הפרט לסטטיזם טוטליארי. לא כך עם סקנדיביה או הליכוד, ולמרות שוודיה מתקרבת לכך, הם עדיין לא משליכים מתנגדים שחושבים לא נכון לכלא, או הורגים ביסודיות כל מי שמאיים על שלטונם. המופתי אמר/ה :
בברית המועצות עבדו קשה מאוד ויצרו מוצרים מצוינים - אלא שהם היו כלי נשק, טילים, רובים, צולללות מטוסים ועוד.וזאת היתה הבעיה את השלטון ענין ליצר נשק ולא מוצרי צריכה, וזאת הבעיה של כול שילטון אם נותנים למנהיג\מזכל כללי\פיהרר\קאדי ליו\אייתולה\יוש ב ראש לבחור לעם מה טוב ומה לא.
דווקא כאן לדעתי המאמר דייק, פיספת את נקודת הפתיחה "הקומוניזם נכשל כי הוא התכחש לדרך היחידה ליצירת עושר להמונים"ואכן אף קומונים לא יצר עושר להמונים. וכמו שפירטת קשה לראות איך חברה קומוניסטית תייצר מוצרי נוחות ,צריכה ועושר לאזרחיה הרי האדם איננו הלקוח. השליט, המדינה והאידאולגיה הם הלקוח היחיד. מסיבה זו גם רוב כלי המלחמה תוכננו ללא הנדסת אנוש מינמאלית מה שגרם להרבה מהם להראות ואולי אפילו לתפקד בצורה מרשימה, אך לא להגן או אפילו לשמר חיי אדם.

0
שחרורון
הגדרות
עושה רושם שחסרה לנו הגדרה. מהו ״סוציאליזם״הנה הגדרה אפשרית:סוציאליז ם הוא האמונה שניתן לפתור בעיות חברתיות מורכבות בעזרת אלימות (למשל: לשדוד את א ולתת לב)ראינו מספר מימושים של סוציאליזם: נאציזם, קומוניזם והמימוש העכשוי סוציאל-דמוקרטלפי הגדרת ה״סוציליזם״ למעלה אין בינהם הבדל איכותי. ההבדל הוא כמותי (כמות האלימות)אני לא טוען שמדינת ישראל היא נאצית - היא לא.אני טוען שאותו חיידק הסוציליזם קיים לצערנו בישראל זה מדאיג אותי מאוד כי מדובר בתהליך (גם הגרמנים לא התעוררו יום אחד והחליטו לרצוח יהודים ולהחריב את העולם)
0
fake news
הגדרות של שחרורון
לפי ההגדרה שלך , כל העולם אימץ את הסוציאליזם לפני כ 5000 שנה , בלי קשר למרקס , אנגלס ושות'.
0
יעקב
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
"סוציאליזם הוא האמונה שניתן לפתור בעיות חברתיות מורכבות בעזרת אלימות"צריך לדייק: אלימות של המדינה - להבדיל מאלימות ישירה של א' נגד ב', או הבריון.
0
שחרורון
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
יעקב אמר/ה :
"סוציאליזם הוא האמונה שניתן לפתור בעיות חברתיות מורכבות בעזרת אלימות"צריך לדייק: אלימות של המדינה - להבדיל מאלימות ישירה של א' נגד ב', או הבריון.
לא כל אלימות היא ניסיון לפתור בעיות חברתיות מורכבות. והנסיון לפתור בעיות חברתיות מורכבות (בדרכי שלום או אלימות) לא שמור לקבוצת האנשים המכונה ״ממשלה״.

0
אירופאי
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
שחרורון אמר/ה :
סוציאליזם הוא האמונה שניתן לפתור בעיות חברתיות מורכבות בעזרת אלימות (למשל: לשדוד את א ולתת לב)
לא מספק, כבר מקוד חמורבי וקופרניקוס קיימים חוקים אשר מנסים לפתור בעיות חברתיות באלימות מרכזית. אבותינו הרציונאלים נאלצו להתמודד עם הבעיות החברתיות מאז שהחברה האנושית גדלה מעבר לגודל אוכלסיה עבר אץ הסף שבו האינסטיקטים המולדים יכולו לספק פיתרונות.עריצות היא לא החידוש, החדש הוא חופש הפרט.

0
שחרורון
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
אירופאי אמר/ה :
שחרורון אמר/ה :
סוציאליזם הוא האמונה שניתן לפתור בעיות חברתיות מורכבות בעזרת אלימות (למשל: לשדוד את א ולתת לב)
לא מספק, כבר מקוד חמורבי וקופרניקוס קיימים חוקים אשר מנסים לפתור בעיות חברתיות באלימות מרכזית. אבותינו הרציונאלים נאלצו להתמודד עם הבעיות החברתיות מאז שהחברה האנושית גדלה מעבר לגודל אוכלסיה עבר אץ הסף שבו האינסטיקטים המולדים יכולו לספק פיתרונות.עריצות היא לא החידוש, החדש הוא חופש הפרט.
נכון. אבל משהו שאבד עם השנים הוא אחריות אישיתכיום יש משהו חדש - שכבת דוחפי הניירות הבירוקרטים. אנשים שיש להם כח לקבל החלטות הרות גורל אבל לא נושאים באחריות למעשים שלהם.דוגמא: פעם, אם היית מושל, אתה הייתה זה שמסתער ראשון בקרב יחד עם הבנים שלך. היום אתה שולח אחרים להרג בשבילךדוגמא 2: לפי חמורבי, אם בנית בית והוא התמוטט והרג את יושביו (אחרי שסיימת את הבנייה ו"מסרת מפתח"). אתה (הארכיטקט) מוצא להורג. היום, אם הבנק שלך השמיד את הכלכלה והעלה באש שנים רבות של עבודה של אנשים, אתה מקבל בונוס (בכסף שנגנב ע"י הממשלה מהקורבנות שלך)דוגמא 3: אם אתה קיסר רומאי, סטטיסטית, יש סיכוי גדול יותר שתגמור את חייך במוות אלים ולא בשיבה טובה. סביר להניח שיתנקשו בחייך. למשל: אם תחליט לעשות דברים מטומטים כמו למנות סוס לעמדת כח, המשמר שלך יסיים את הקדנציה שלך בכח. היום, אם כראש ממשלה תחליט לעשות דברים פי 1000 יותר הרסניים (כמו הכנסה בסיסית לכל, להרוג את כל היהודים או סתם עוד פעם סוציאליזם), הסיכוי לסיום קדנציה פתאומי הוא אפסי

0
אירופאי
אני מסכים אתך
אך לא עם ההגדרה שציינת ב 14. היא חסרה ומכלילה מדי מכדאי להיות נכונה.לדעתי גם לא צריך להתאמץ להכניס קומוניזם ונאציזם לאותה קטיגוריה, על סרגל החופש הם בהחלט באותו איזור אך אני יכול לחשוב על סרגלים נוספים שהמרחק בין השניים גדל. מה שכמובן לא הופך את הקומוינזם לרצוי, להפך, ברוב סרגלים אילו הקומוניזם תפקד פחות טוב מנאציזם, מנקודת מבט של טובת הפרט.
0
יעקב
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
"אך אני יכול לחשוב על סרגלים נוספים שהמרחק בין השניים גדל [קומוניזם ונאציזם]".המרחק גדול בתיאור גן העדן האוטופי... במילים ריקות מתוכן... בשירה שלהם.... במעשים הם זהים.הנאצים הלכו להשמיד את בני הגזע היהודי - הקומוניסטים את בני "המעמד" העליון והבורגני. אלו ואלו המשידו בני אדם בכמויות גדולות.בקיצור: בתחום המעשים - להבדיל מתחום המלל, אין הבדל גדול בין הקומוניזם והנאציזם. וההבדל בתחום המלל אינו חשוב...
0
אירופאי
גם אך לא רק
הנאצים השמידו ישירות פחות מבני עמם המטרה הראשונית הייתה חיצונית, המטרה הראשונה של הקומוניסטים הייתה פנימית רוב קורבנות הקומוניסטים הינם הקומוניסטים עצמם ובני עמם.הנאצים האדירו את מורשת עמם (בצורה גרוטסקית ולא בריאה בעליל), הקומוניסטים השמידו את מורשתם. שניהם מניספטציה של גרורות סרטן בתרבות האנושית. אך מסיבה שעדיין לא ברורה לי הקומוניזם אשר רוצה לגדוע את הגזע העץ שעליו הוא גדל ולתלוש את כל העלים שלא מתאימים לחזון שלו מפחיד אותי יותר מאשר עם רצחני אשר רוצה לשלוט בעולם. אולי בגלל שהאחרון הוא לא חדש במיוחד או אולי בגלל שיש משהוא חולני במיוחד בחברה שבה הרובים מופנים לאזרחיה וילדים מחונכים לרגל אחרי הוריהם.
0
לוי. @
סוציאל דמוקרטיה, וכל השאר
בכל המדינות הדמוקרטיות המשטר הוא אטטיסטי. בלשון המקובלת כאן באתר - סוציאל דמוקרטי. דומני שאין אף מדינה בגלובוס שניתן להגדירה כמדינת חופש. בהגדרה מאד פשטנית 'מדינת חופש' היא מדינה (לא אנרכיה) המקדשת את הזכויות הטבעיות לחיים, חרות וקניין, על כל נגזרותיהן.מה יחס המדינות ה"סוציאל דמוקרטיות" לזכות החרות והקניין ? כולנו יודעים. הן מפרות זכויות אלה על ימין ועל שמאל.ומה יחס המדינות ה"סוציאל דמוקרטיות" לזכות לחיים ? דומני שמעולם לא היה מצב הזכות לחיים טוב כפי שהוא כיום, בעולם ה"סוציאל דמוקרטי" הקיים.ראיה מסוימת לכך היא התייחסותן ל-2 סוגיות שונות: עונש מוות, ו"המתת חסד".ברוב הגדול של המדינות האלה לא קיים עונש מוות, והחוק אוסר "המתת חסד". מדוע ? בסופו של דבר בגלל סיבה יסודית אחת: קדושת החיים. או בלשוננו - הזכות לחיים. האם זה באמת מתיישב עם הטוענים שאין כל הבדל עקרוני בין הסוציאל דמוקרטיה לקומוניזם ולנאציזם ?וביחס לזכויות החרות והקניין - האמנם אין הבדל עקרוני בין ה"סוציאל דמוקרטיה" לבין הקומוניזם והפשיזם ? לא בעצם הפגיעה בזכויות אלה, אלא בזכות הפוליטית לעצור את הפגיעה. לאזרחי הסוציאל דמוקרטיה קיימת הזכות הפוליטית לבחור בשלטון שיישם את עקרונות מדינת החופש. האם במדינות קומוניסטיות ופשיסטיות קיימת זכות פוליטית כזו ?
0
יעקב
סרטים על זוועות הקומוניסם
http://missliberty.com/may-1-victims-of-communism-day-ten-films-to-honor-the-dead/
0
המופתי
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
אתר על זוועות המופתי, הכולל סרטים של גרמנים תמימים ונאיבים שהוסתו והוטעו על ידי המופתי לרצוח יהודים:http://www.yadvashem.org/he.html
0
שחרורון
הקומוניזם אחראי ליותר גופות מהנאציזם
מספרית, קומוניזם אחראי לפי 5 עד 10 גופות יותר מנאציזםשניהם תפיסות עולם מזעזעות, אבל, טכנית, אני ״מעדיף״ שתסתובב עם חולצה של היטלר ולא של לניןבכל מקרה, המשותף לנאציזם, קומוניזם וסוציאל דמוקרטיה הוא המתכנן המרכזי. קבוצת אנשים שמפעילה אלימות כדי לכפות את דעתה, אינם נושאים בתוצאות מעשיהם ונתמכים ע"י אנשים שמאמינים שאלימות היא פתרון לגיטמי לבעיות חברתיות מורכבותההבדל בינהם הוא כמותי שלבים בדרך ל״פתרון הסופי״: שלב ראשון, התדרדרות לדמוקרטיה, אחכ סוציאל דמוקרט ואחכ סוג סוציאליזם (נראה שבדרך כלל הנטייה כיום היא קומוניזם, אבל בדרום אפריקה מתפתח משהו שמזכיר את ידידנו שדומה לצארלי צפלין)
0
יעקב
הכללת היטלר ברשימה -שגיאה
אכן, לדעתי, הכללת היטלר ברשימה למעלה היה טעות, למרות הדמיון בין אופי משטרו למשטרים הקומוניסטיים.1 במאי הוא חגם של הסוציאליסטים-קומוניסטים האדומים, להבדיל מהחומים-שחורים (הפשיסטים). לכן ביום זה צריך לזכור את פשעי הקומוניסטים.לנאצים יש יום זיכרון (לדרעון) משלהם - יום השואה.לא היה צריך לערבב שמחה בשמחה....
0
יעקב
משטרים סוציאל-דמוקרטים
המשטרים הסוציאל-דמוקרטיים אכן נבדלים, לטובה, מהמשטרים הטוטאליטריים, קומוניסטיים. במדינות ס"ד לא רוצחים אנשים, ולא שולחים אנשים לגולאגים ומחנות ריכוז בשל דעותיהם. ה"פשעים" של הס"ד הם הרבה יותר קטנים ומתונים והם בעיקר בתחום הכלכלי (מיסוי גבוה).אין ספק שפשעים קטנים עדיפים על פשעים גדולים...למה הדבר דומה: יש גנב קטן שמתפרנס מלכייס אנשים. כשתופסים אותו הוא טוען להגנתו: "אני לא פושע אלים, אני מעולם לא רצחתי איש וגם לא תקפתי או פגעתי בגופו של איש, אני ילד טוב".
0
יעקב
התרעה נגד הקומוניסם
כמו "יום הזכרון לנפגעי הקומוניסם" ב 1 במאי - זה דבר נחוץ.ההערצה לקומוניסם עדיין גדולה מאד, גם בארצות המערב. די אם נזכיר את המועמד לנשיאות בארה"ב - ברני סנדרס - ואת ראש האופוזיציה בבריטניה - ג'רמי קורבין. שניהם אנשים מרכזיים במדינותיהם, והם הביעו הערצה למשטרי דיכוי קומוניסטיים בקובה וונצואלה. (קורבין גם מעריץ את חמס).
0
לוי. @
השלמה חשובה ל-#23
עוד נקודה חשובה ביותר, בקשר לזכות לחיים ...אחד ממנגנוני ההרג רבי העצמה הוא מלחמה. המדינות הדמוקרטיות, שכידוע כולן "סוציאל דמוקרטיות", הוציאו את המלחמה אל מחוץ לתחום. חד משמעית. מעולם לא היתה מלחמה בין 2 דמוקרטיות. מלחמה היא כלי עבודה, שגרתי, של דיקטטורות - קומוניסטיות, פשיסטיות, או סתם. בכל המלחמות, לפחות אחד הצדדים הוא דיקטטורה.התנהלות זו של הדמוקרטיות ("סוציאל דמוקרטיה") מייצגת בצורה פנטסטית את ההגנה על הזכות לחיים.זוהי גם התממשות של חזון הנביא ישעיהו 'לֹא־יִשָּׂ֨א ג֤וֹי אֶל־גּוֹי֙ חֶ֔רֶב'.
0
שחרורון
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
לוי. @ אמר/ה :
עוד נקודה חשובה ביותר, בקשר לזכות לחיים ...אחד ממנגנוני ההרג רבי העצמה הוא מלחמה. המדינות הדמוקרטיות, שכידוע כולן "סוציאל דמוקרטיות", הוציאו את המלחמה אל מחוץ לתחום. חד משמעית. מעולם לא היתה מלחמה בין 2 דמוקרטיות. מלחמה היא כלי עבודה, שגרתי, של דיקטטורות - קומוניסטיות, פשיסטיות, או סתם. בכל המלחמות, לפחות אחד הצדדים הוא דיקטטורה.התנהלות זו של הדמוקרטיות ("סוציאל דמוקרטיה") מייצגת בצורה פנטסטית את ההגנה על הזכות לחיים.זוהי גם התממשות של חזון הנביא ישעיהו 'לֹא־יִשָּׂ֨א ג֤וֹי אֶל־גּוֹי֙ חֶ֔רֶב'.
שמעת על מדינה קטנה בשם ארה״ב? העסק של מושלי ארה״ב הוא מלחמה. מלחמה בעניים בפנים (סוציאליזם), מלחמה לשימור אמפריית הפטרו-דולר כלפי חוץ: עיראק , לוב, אפגניסטן רק ב25 שנה האחרונותאין הבדל מהותי בין פאשיזם לקומוניזם. ההבדל הוא באיך המגלומן בראש רוצה להשיג את מטרתיו האישיות ואיזה מעשייה הוא מספר לעםבנוסף, אין הבדל מהותי בין דמוקרטיה-סוציאלית/פרוגרסיבית לקומוניזם. זה פשוט שלב בדרך. הממשלה הולכת וגדלה עי הרחבת ה״תוכניות החברתיות״ (קומוניזם) עד הפיכה לשילטון טוטאלי

0
המופתי
חוזר: ה-1 במאי – יום הזיכרון לקרבנות הסוציאליזם בעולם
יש המון דוגמאות של מדינות סוציאל-דמוקרטיות שהממשלה הולכת וגדלה על ידי הרחבת ה״תוכניות החברתיות״ (קומוניזם) עד הפיכה לשילטון טוטאלי!למשל רוסיה הצארית שהיתה דמוקרטיה סוציאל דמוקרטית שבה הממשלה הולכת וגדלה עי הרחבת ה״תוכניות החברתיות״ עד הפיכה לשילטון טוטאליולמשל סין שהיתה דמוקרטיה מופלאה עד שנת 1949 ופתאום בעקבות הפרוגרסיביות התדדרדרה להפיכה ושילטון טוטאלי.ולעומת זאת צילה שבה היה דיקטטור צמא דם שניקרא איינדה שהעביר כול מיני חוקים נוראיים של שכר מינימום ועוד תוכניות חברתיות ניבזות, מזל שבא הדמוקרט וחובב זכויות האדם פינושה והציל את המדינה, בזכות האנשים שהוא השליך לים יש היום הרבה דגה בדרום האוקינוס השקט.
0
יעקב
מופתי, עוף מפה
אתה מדבר כול כך הרבה שטויות שנמאס לי לשמוע ממך. הייתי מודה לך אם היית מחפש בלוג אחר לכבד אותו בנוכחותך. Get a life...
0

3000 תוים נשארו