שבת, 19 ינואר 2013 03:11

הרבה יותר מ"עלה ירוק"

לראשונה מזה עשרות שנים קמה בישראל מפלגה שחרטה על דגלה עקרונות של חופש הפרט, כלכלה חופשית וצמצום ההתערבות והעשייה המזיקים של השלטון בחיינו. מפלגה שאימצה חלק ניכר מרעיונות "קו ישר".

רוב גולשי אתר "קו ישר" תומכים בהשקפת העולם שמיוצגת באתר: מבנה אחר למדינת ישראל המתבסס על כלכלה חופשית ויוזמה פרטית. מדינה שחופש הפרט הוא ערך מרכזי, תוך צמצום ההתערבות והעשייה המזיקים של השלטון בחיינו.

הגדרה מחדש של תפקיד המדינה, על פי עקרונות אלה, תבטל את הכוח המוגזם של הממסד הפוליטי לבחוש ולשלוט בחיי היום יום של האזרח באמצעות רגולציה חונקת, צבא של פקידי מדינה, עסקנים ופוליטיקאים.

כך יהפוך מנגנון יקר, שמעסיק מאות אלפי "עובדי ציבור" מיותרים, לציבור מועיל שמייצר ערך ועושר אמיתיים לעצמו ולזולת.

בתנאים אלה תהיה מדינת ישראל המדינה העשירה בעולם עם איכות חיים וסולידריות הדדית שאומות עולם ינסו לחקות – "אור לגויים". אנחנו מאמינים שדרך זו תפיק את מירב הרווחה לציבור הרחב על גווניו. רווחה ורמת חיים גבוהים במקום שוויון של דלות ונזקקות אליהם מובילות כמעט כל המפלגות המנפנפות ב"דגל חברתי" צבוע ומזויף – חלקם בעלי כוונות טובות, אבל חסרי הבנה באשר לתוצאות הרות האסון שמסתתרות מאחורי הסיסמאות הקליטות.

לראשונה מזה עשרות שנים קמה בישראל מפלגה שחרטה על דגלה עקרונות אלה ואימצה חלק ניכר מרעיונות "קו ישר". אני מכיר אישית את רוב האנשים ברשימה לכנסת של "עלה ירוק הרשימה הליברלית", רובם ככולם לא מעשנים אפילו סיגריות טבק... כולם אנשי מעשה, עמל ועבודה אמיתית. איש מהם לא גדל במערכת השלטונית, בפוליטיקה הצבאית, או בוועד העובדים. כולם מבינים את הדרך ושותפים לרעיון.

קראו את המצע המפלגתי היחיד נטול הסיסמאות השקריות והצבועות על "צדק חברתי", "שוויון", ו"צמצום פערים". תפקיד המפלגה בכנסת צריך להיות אופוזיציה לכל היתר, לא רק אופוזיציה לשלטון. להשתמש בבמת הכנסת ובכלים שיעמדו לרשותה לקירוב רעיונות אלה לציבור רחב שטרם נחשף להם.

1341
אני מצביע קנ .

מוטי היינריך

עודכן לאחרונה ב שבת, 30 יולי 2016 03:47

3000 תוים נשארו