שלישי, 28 יוני 2016 08:12

אירופה כועסת

ג'ון קליז האגדי ממונטי פיית'ון (סופר, שחקן בריטי) פרסם עדכון שנון לגבי איומי הטרור באירופה. התיאור תקף לא רק לטרור. 

1640

 

ג'ון קליז האגדי ממונטי פיית'ון (סופר, שחקן בריטי) פרסם עדכון לגבי איומי הטרור באירופה. התרגום באדיבותו של מיכה מלניק (פייסבוק) המקור באנגלית

האנגלים מרגישים שלא בנוח לגבי האירועים האחרונים בסוריה ועדכנו את רמת התראת הבטיחות אצלם מ”נעלבנו" ל"התרגזנו". עם זאת, בקרוב רמת ההתראה יכולה לעלות אף ל"עצבניים" ואפילו ל"קצת כועסים". האנגלים לא הרגישו "קצת כועסים" מאז ימי הבליץ על לונדון ב- 1940, כאשר אספקת התה כמעט ונגמרה. האנגלים אף קטלגו מחדש את הטרוריסטים בעולם והם הפכו מ"מעייפים" ל"מטרד ארור". הפעם האחרונה שהבריטים קטלגו מישהו כ"מטרד ארור" הייתה ב- 1588, וזו הייתה הארמדה הספרדית.

הסקוטים העלו את רמת האיום אצלם מ"עצבניים אש" ל"בואו נכסח לממזרים את הצורה". מה לעשות, אין להם רמות אחרות – אלו שני המצבים היחידים אצלם. זו גם הסיבה שהם מהווים את החטיבות הקדמיות של הצבא הבריטי ב-300 השנים האחרונות.

הממשלה הצרפתית הודיעה אתמול כי עדכנה את רמת איום הטרור אצלה מ"תברחו" ל"תתחבאו". יש לצרפתים רק שתי רמות איום גבוהות יותר – "שתפו פעולה עם האויב" ו"תיכנעו". הסיבה לעלייה ברמת האיום היא שריפה שהשמידה לאחרונה את המפעל הצרפתי לייצור דגלים לבנים ובכך חיסלה למעשה את צבא צרפת.

איטליה העלתה את רמת האיום אצלה מ"צעקות רמות ומשולהבות" ל"העמדת פנים כאילו יש לנו צבא". נותרו להם שתי רמות גבוהות יותר – "פעילות צבאית חסרת תועלת" ו"החלפת צדדים".

הבלגים לעומתם, כולם נמצאים בחופשה, כרגיל. האיום היחיד שהם חוששים ממנו הוא שנאט"ו תעביר את המטה שלה מבריסל למקום אחר...

הספרדים כולם נרגשים מהשקת הצוללות החדשות שלהם. לצוללות מתקדמות אלו רצפת זכוכית כדי שהצי הספרדי החדש יוכל לראות את הצי הספרדי הישן.

אוסטרליה, בינתיים, העלתה את רמת האיום מ"הכול טוב" ל"יהיה בסדר, חבוב". נותרו להם שתי רמות איום גבוהות יותר – "לעזאזל! כנראה שנצטרך לבטל את המנגל בסופ"ש!" ורמת איום מעליה –  "המנגל מבוטל!". עד עתה שום מצב שהיה אי פעם בהיסטוריה גרם להם להגיע לרמה הזו.

ומחשבה אחרונה: יוון מתפרקת, האיראנים מאיימים על העולם ורומא בבלאגן. ברוכים הבאים ל- 430 לפני הספירה.

ג'ון קליז

 

עודכן לאחרונה ב רביעי, 06 יולי 2016 04:06
אסף
טעות מביכה, ג'ון קליז לא כתב שום דבר כזה
ראו כאן:http://www.snopes.com/politics/satire/terrorismalert.asp
0
מוטי
גם אם הוא לא כתב...
הקטע טוב... ו"הטעות" לא כל כך מביכה. קורה לעיתים ש"ציטוטים מפורסמים" לא מיוחסים לאדם הנכון, ולפעמים כלל לא ברור מי האישיות שכתבה את המקור.
0
Verna
אירופה כועסת
Right here is the perfect website for anybody who would like to find out about this topic.You realize a whole lot its almost tough to argue with you (not that I actually would want to…HaHa).You certainly put a fresh spin on a subject that has been discussed for a long time.Excellent stuff, just great!my page - perez shirt: http://tinyurl.com/ju6h9y3
0

3000 תוים נשארו