חמישי, 04 אוקטובר 2018 04:24

וועידות האקלים – חיים טובים לפקידים על חשבון הציבור

מידי שנה מתקיימת וועידת פטפטת עקרה של האו"מ – "וועידת אקלים". עכשיו ה"אירוע" הופך לחצי שנתי... בזבוז כספי משלמי המיסים על טיסות מזהמות, מלונות פאר וקוקטיילים. 

2472 1 

עוד וועידת אקלים עקרה התקיימה בחודש זה בבנגקוק. וועידות פטפטת הסרק של האו"מ היו בעבר אירוע שנתי, כעת הפכו לחצי-שנתי. וועידה זו הייתה "וועידת הכנה" לוועידה השנתית ה"אמתית" שתתקיים בדצמבר בפולין, הכנה לקראת שום דבר.

הסכם אקלים "היסטורי" נחתם ב- 2015 בפאריס, אלא שההסכם היה חסר תוכן. המדינות התחייבו להשתדל לעצור את ההתחממות על 1.5 מעלה, או מקסימום 2. זו הייתה התחייבות הצהרתית שאין בצדה שום צעד מעשי, ואפילו אין שום דרך למדוד עמידה בהתחייבויות. התוצאה המוחשית של הסכם פאריס – המשך וועידות האקלים הבינלאומיות הענקיות, הפעם בתדירות חצי שנתית, במטרה לדון ולדוש ביישום הסכם פאריס הריקני.

 

 

נושא אחד מוחשי בכל זאת מועלה לדיון בקדחתנות – נושא הכסף – כלומר, המדינות המתפתחות (כלומר המפגרות והעניות) זועקות: "איפה הכסף שהבטחתם?". באקט של רוחב לב חסר שחר הבטיחו המדינות המפותחות (העשירות), בשנת 2010, לתרום 100 מיליארד דולר לשנה, החל מ- 2020, לקרן האו"מ לאנרגיה ירוקה, כדי שזו תממן הקמת מתקנים "מתחדשים" בארצות המפגרות.

האו"מ מיהר להקים קרן אקלים ירוקה, כלומר – שכר פקידים ומנהלים לרוב, בשכר נדיב, על חשבון הברון, אבל הכסף לא מגיע, כי זה סכום אבסורדי שאף אחד לא מתכוון לתרום, ולפוליטיקאים ב- 2010 היה נוח להבטיח מתוך ידיעה ברורה שבבוא מועד התשלום הם כבר לא יהיו בתפקיד.

עד היום הובטחו כ-10 מיליארד סה"כ, אבל, הועברו לקרן בפועל רק 3.5 מיליארד, כולל 1.5 מיליארד שהנשיא אובמה ושר החוץ קרי העבירו אחרי שהפסידו בבחירות ב- 2016, באקט פוליטי מכוער שנועד להתנקם בנשיא הנכנס טראמפ ובאזרחי ארה"ב, ללא קשר לאקלים. בינתיים יש כינוסים נוספים, מפגשים וועידות וחיים טובים של פקידי ופעילי הקרן – בנפרד מהוועידות האקלימיות ה"כלליות" (ובתוספת להן). הכול כמובן על חשבון אחרים.

וויכוח חדש מתנהל כעת על אופן ההוצאה של הכסף שהובטח אבל לא הועבר.... המפותחים (המשלמים) התכוונו שהכסף יממן מעבר ל"אנרגיות מתחדשות", כלומר ישמש להקמת לוחות שמש ותחנות רוח. אבל ה"מתפתחים" הם אולי עניים אך אינם טיפשים, ומבינים שאין שום תועלת בלוחות השמש וטורבינות הרוח. לכן הם דורשים שהכסף (שאיננו) ישמש ל"תיקון נזקי ההתחממות" – כלומר לשיקום אחרי נזקי טבע טבעיים כמו הוריקנים, שיטפונות או אפילו רעידת האדמה והצונאמי שהיו באינדונזיה. צודקים. הנזקים האלה (שהם נזקי טבע רגילים, בלי קשר להתחממות) הם נזקים מאד ממשיים, שדורשים השקעה ושיקום. חבל לזרוק כסף טוב על מתקנים חסרי תועלת כשהצרכים הממשיים לעזרה ושיקום של נפגעי אסונות הטבע הם כה גדולים.

2472 2

בינתיים, וועידות האקלים נמשכות כסדרן כשעשרות אלפי פקידי ציבור פרזיטים מנצלים תירוץ חדש ואופנתי לבזבז לריק את כספי ממשלותיהם ואזרחיהם בבילוי בבתי מלון מפוארים, טיסות ליעדים רחוקים, קוקטיילים, מסיבות ופטפוטי סרק (נאומים ריקניים) בלי סוף. תירוץ טוב לחיים טובים על חשבון אחרים.

יעקב

הירשמו כאן לקבלת התראה על כתבה חדשה באתר

עודכן לאחרונה ב חמישי, 04 אוקטובר 2018 04:56
שחרורון
ועידת החתולים השנתית לשמירת השמנת
גורם הזיהום הגדול ביותר הוא ממשלה. ממשלה היא הגוף היחידי שמסוגל לקיים מטבע אינפלציוני ולשלוט בשאר הריבית. כלומר, ליצר סביבה המעודדת צריכה מסיביתכבונוס, ממשלה היא גם הגוף היחיד שמסוגל לקיים מלחמה בקנה מידה ענק (בגלל היכולת להדפיס מטבע). נפיחות של פרות או הפליטה של הגיפ שלי הם כלום לעומת פצצה מעושרת באורניום (תשאלו את העירקאים איזה מתנה סביבתית הם קיבלו מהאמריקאים)
0
אבריימי
באמת ?
הרי האתר הזה טוען שאם הממשלה לא תפריע אז הכלכלה תפרח, ואז התוצר יהיה גדול יותר, ואז גם הצריכה תהיה גדולה יותר. והממשלה כל כך מזהמת שכל האדמות באמריקה וקנדה מלאות בשאריות של אורניום מפצצות.אח שלי, אולי תשתפר.
0
שחרורון
כן, באמת
הכלכלה אכן תפרח אם הממשלה לא תתערב. אבל אין לזה שום קשר לשינוי ב״תוצר״ (מספר שרירותי שמחושב ע״י דוחפי ניירות לא רלוונטים), ולא בהכרח שאנשים יקנו יותר מוצרי צריכה.דוגמא: אם הממשלה לא תתערב, היא בין השאר, תפסיק לסבסד את יבוא ושינוע מוצרי הצריכה (ע״י כבישים). מה שאומר, שתאלץ לשלם את המחיר המלא עבור הcrap שאתה קונה באמאזוןכלכלה יכולה לפרוח גם אם אנשים חוסכים יותר (תלוי בהגדרה שלך של פריחה)
0
אבריימי
אז המסקנה שלך
שבלי ממשלה התוצר לא יהיה יותר גבוה, ואנשים לא יצרכו יותר. אז מה התועלת הכלכלית שהבלוג הזה מציע ?וחוץ מזה התחמקת מנושא פצצות האורניום.
0
יעקב
פצצות אורניום
אז החגיגה האבסורדית ובזבוזי הענק של פקידי האקלים ימנעו פצצות אורניום?
0
שחרורון
חוזר: וועידות האקלים – חיים טובים לפקידים על חשבון הציבור
אבריימי אמר/ה :
שבלי ממשלה התוצר לא יהיה יותר גבוה, ואנשים לא יצרכו יותר. אז מה התועלת הכלכלית שהבלוג הזה מציע ?וחוץ מזה התחמקת מנושא פצצות האורניום.
כאמור רצוי להגדיר את המושגים שמשתמשים בהם. ״תוצר״ הוא מספר המחושב ע״י פקידים ממשלתים - ולכן הוא לא רלוונטי לשום דבר.״תועלת כלכלית״ היא משהו שאפשר להתווכח עליו, לצורך הדיון, הוא לא נמדד בכמות הכסף שאנשים מוציאים על מוצרי צריכה (מה שאתה קורה לו ״צריכה״)בנוסף, ״תועלת כלכלית״ כפי שאדם רנדומלי מגדיר אותה היא לא מטרה של אף אחד. הבלוג הזה מציע חופש. עם החופש אתה יכול לעשות מה שאתה רוצהפצצת אורניום היא תוכנית ממשלתית. ללא ממשלה יהיה לך קשה מאוד למצוא משקיעים למימון יצור המוני של פצצות כאלה

0
אבריימי
חוזר: וועידות האקלים – חיים טובים לפקידים על חשבון הציבור
אתה מבלבל בין הקנקן למה שיש בתוכו. תוצר הוא כל מה שנוצר, וזה ממש בכלל לא משנה אם מדד אותו פקיד ממשלתי או הייטקיסט משועמם. ואם נוצר יותר אז בטוח שגם לרוב האנשים יהיה יותר, ושוב נכשלת בבילבול בין הקנקן "צריכה" למה שיש בתוכו. חופש זה יופי, אבל הבלוג הזה טוען שהחופש יוביל לרמת חיים יותר טובה, אז תחליט: יהיה יותר או פחות.ונזכרתי בעוד דבר שכתבת, שאמזון מוכרת זבל. אז גם אמזון היא ממשלה עם רובה ? היא מוכרת בדיוק את מה שלקוחות שלה רוצים. אז אתה יודע יותר טוב מה הלקוחות צריכים, כמו כל פקיד ממשלתי עם רובה. ולעניין הגרעין דיברת על הזיהום בעירק. זו דממגוגיה זולה. לא ענית לגבי זיהום באמריקה קנדה ושאר העולם ??? וחוצמזה, אם לא ממשלות יעשו פצצות גרעיניות אז טרוריסטים יעשו אותם, ולהם ממש לא יהיו מגבלות לפוצץ אותם. ולזה ממש בכלל לא צריך יצור המוני.
0
שחרורון
חוזר: וועידות האקלים – חיים טובים לפקידים על חשבון הציבור
יש הבדל גדול בין כמה מיצרים, מה מיצרים, כמה צורכים ומה צורכים ולכל הדברים האלה אין קשר למונח חדש שהצגת ולא הגדרת: ״רמת חיים״זה שמיצרים הרבה לא אומר שלאנשים יש הרבה. יכול להיות שיש קבוצה קטנה של אנשים שיש להם המון ולשאר לא כ״כ זה שמיצרים לא אומר שימשהו צורך מהצד השני. זה הבעיה עם כל סיבסוד ממשלתיזה שמיצרים הרבה לא אומר שמיצרים דברים שאנשים רוציםחוץ מזה זכותו להביע דעה על אמאזון. בניגוד לממשלה, אני לא משדך לדעתי רובהבקיצור, כמות הדברים שמיצרים היא מדד לכלום וזה בלי לדבר על כך שאתה לא מסוגל למדוד את זה ולכן לעולם לא תדע אם זה עולה או יורד כתוצאה משחנוילכן ״תוצר״ הוא מדד לא ניתן למדידה ולא רלוונטי. חופש יוביל לרמת חיים גבוהה כי , לפי הגדרצי, רמת חיים היא כמות החופש שיש לךבנוגע לפצצןת. הנה סוד. יצור דברים, כולל פצצות, עולה כסף. פצצןת גרעין עולןת הרבה מאוד כסף. איך תממן דבר כזה ללא ממשלה?
0
דוד
דעה עם רובה?
אבריימי אמר/ה :
ונזכרתי בעוד דבר שכתבת, שאמזון מוכרת זבל. אז גם אמזון היא ממשלה עם רובה ? היא מוכרת בדיוק את מה שלקוחות שלה רוצים. אז אתה יודע יותר טוב מה הלקוחות צריכים, כמו כל פקיד ממשלתי עם רובה.
לא זכיתי להבין. לשיטתך אין הבדל בין ממשלה שכופה עליך לקנות משהו לבין אמזון שמשכנעת אותך לעשות זאת?

0
תחריראל
אולי נדבר על העיקר?
יעקב צודק לגמרי שמדובר בועידות מיותרות ומטומטמות.מה היומרה הזו לשלוט באקלים בכלל?אם כבר יש בהחלט מקום לדון ולהגיע למסקנות על דברים יותר ברורים:זיהום אוויר, זבל בכל מקום, זיהומי מים, מחזור אפקטיבי של מה שאפשר וראוי למחזר. כל זה דוגמאות. למשל גם זבל שנזרק לים ולאוקיינוסים.לפחות שידברו על דברים מוחשיים שצריך לטפל בהם, להציע מה ניתן לעשות.דיבורים על "אקלים" הם ריקים ומטורללים.
0
אבריימי
דוד
שחרורון אומר שאמזון מוכרת זבל. זאת אומרת שמי שקונה מאמזון לא יודע מה טוב בשבילו. מי שאומר את זה חושב שרק הוא יודע מה נכון ומה לא נכון עבור לקוחות של אמזון. אז או שאמזון היא מין ממשלה עם רובה שמכריחה אנשים לקנות זבל, או ששחרורון מדבר כמו פקיד ממשלה שרוצה רובה למנוע מאנשים לקנות זבל. הבלוג הזה צריך לשבח את אמזון ואת הלקוחות שלה, ולא במקום זה לקרוא להם "זבל".
0
אבריימי
איך תממן פצצות ?????
אני חושב שגם הקומוניסטים האדוקים כבר יודעים שאפשר לממן כל דבר גם בלי הכסף של הממשלה. יש הרבה אנשים פרטיים שיש להם ים של כסף, ויש ארוגני פשע עם המון כסף, ויש ארגוני טרור שיש להם כמה כסף שרק תחלום עליו. והם גם יכולים לקבל מימון מאנשים פרטיים שאוהדים אותם. וחוצמזה לא חייבים תכנית גרעין ענקית כמו לאירן וקוריאה, אפשר גם פצצה גרעינית פשוטה ומלוכלכת בשביל לעשות נזק בל ישואר. אפשר גם לגנוב או לקנות פצצה כזו מכל מיני חורים בברית המועצות של פעם. ומי יודע אם זה לא קרה כבר.ואם אתה אומר שרק ממשלה יכולה לממן פצצות גרעיניות אז זה דווקא מצויין, וזה טוב מאד שיהיו רק ממשלות כי לפחות נהיה פתורים מסכנה כזאתי של טרוריסטים.
0
דוד
הכל בסדר?
אבריימי אמר/ה :
שחרורון אומר שאמזון מוכרת זבל. זאת אומרת שמי שקונה מאמזון לא יודע מה טוב בשבילו. מי שאומר את זה חושב שרק הוא יודע מה נכון ומה לא נכון עבור לקוחות של אמזון. אז או שאמזון היא מין ממשלה עם רובה שמכריחה אנשים לקנות זבל, או ששחרורון מדבר כמו פקיד ממשלה שרוצה רובה למנוע מאנשים לקנות זבל. הבלוג הזה צריך לשבח את אמזון ואת הלקוחות שלה, ולא במקום זה לקרוא להם "זבל".
תגיד אתה רציני? למקרה שכן אני אסביר לך שוב את הרעיון:מותר לי לחשוב ולהודיע שחברה מסויימת היא זבל. למה? כי אין כאן כפייה, אין אלימות, אתה רוצה אתה יכול להמשיך לקנות שם (ולהשתכנע מהם) אתה רוצה אתה יכול להפסק לקנות שם (להשתכנע ממני). בשתי מלים: אין "רובה". יש רק דעה.לא כלכלה ולא חופש יכולים להתקיים בלי שמותר לי להביע דעה. (אם אסור לאף אחד לספר על שום חברה שהיא זבל, לא רק החופש של האנשים מופר, אלא גם הבחירות הכלכליות שלהם כנראה יהיו חרא). אבל גם: לא כלכלה ולא חופש יכולים להתקיים כאשר סותמים לך את הפה וכאשר מכריחים אותך "לקנות" משהו שאתה לא רוצה (כמו ביטוח לאומי, או חינוך ממשלתי, למשל).

0
אבריימי
כעת אתה תגיד אם אני רציני
עקרונית אתה בטח צודק, אבל כששחרורון אומר לך במילים האלה: הזבל שאתה קונה באמזון, אז הוא לא נותן לי מידע על השוק, והוא גם לא מותח ביקורת על החברה אמזון, אלא הוא, איך אמרת, מביע דעה עלי שאני אידיוט שקונה זבל. גם אתה חושב שאני כזה ? למה מי הוא כל אחד שיגיד לי שאני קונה זבל. כאילו שאני נתין במדינה קומוניסטית, והפקיד הממשלתי יודע יותר טוב ממני מה אני צריך. וחוצמזה המכירות של אמזון ברבעון האחרון של 2017 (ראיתי כתבה בגלובס) היו 60 מיליארד דולר. ברבעון זה אומר יותר ממאתיים מיליארד בשנה. היא בטח אחת מעשרים או שלושים החברות הגדולות בעולם במכירות. להגיד שהכל זבל זה לא רק פטרוני ומתנשא זה אפילו עוד יותר מזה, זה טיפשי. זה כמו שהקומניסטים היו אומרים שכל הסרטים האמריקאים הם זבל. נו באמת. אני לא חושב ששחרורון טיפש, הוא רק זורק סיסמאות בותות על ימין ועל שמאל.
0
דוד
אכן, הכל בסדר..
אבריימי אמר/ה :
עקרונית אתה בטח צודק, אבל כששחרורון אומר לך במילים האלה: הזבל שאתה קונה באמזון, אז הוא לא נותן לי מידע על השוק, והוא גם לא מותח ביקורת על החברה אמזון, אלא הוא, איך אמרת, מביע דעה עלי שאני אידיוט שקונה זבל. גם אתה חושב שאני כזה ? למה מי הוא כל אחד שיגיד לי שאני קונה זבל. כאילו שאני נתין במדינה קומוניסטית, והפקיד הממשלתי יודע יותר טוב ממני מה אני צריך. וחוצמזה המכירות של אמזון ברבעון האחרון של 2017 (ראיתי כתבה בגלובס) היו 60 מיליארד דולר. ברבעון זה אומר יותר ממאתיים מיליארד בשנה. היא בטח אחת מעשרים או שלושים החברות הגדולות בעולם במכירות. להגיד שהכל זבל זה לא רק פטרוני ומתנשא זה אפילו עוד יותר מזה, זה טיפשי. זה כמו שהקומניסטים היו אומרים שכל הסרטים האמריקאים הם זבל. נו באמת. אני לא חושב ששחרורון טיפש, הוא רק זורק סיסמאות בותות על ימין ועל שמאל.
זה בינך לבינו(:אגב לדעתי אמזון זה דבר נהדר. בעיקר בגלל שזה שוק פתוח שאין כמעט שום יכולת להטיל עליו רגולציות.

0
שחרורון
חוזר: וועידות האקלים – חיים טובים לפקידים על חשבון הציבור
אבריימי אמר/ה :
עקרונית אתה בטח צודק, אבל כששחרורון אומר לך במילים האלה: הזבל שאתה קונה באמזון, אז הוא לא נותן לי מידע על השוק, והוא גם לא מותח ביקורת על החברה אמזון, אלא הוא, איך אמרת, מביע דעה עלי שאני אידיוט שקונה זבל. גם אתה חושב שאני כזה ? למה מי הוא כל אחד שיגיד לי שאני קונה זבל. כאילו שאני נתין במדינה קומוניסטית, והפקיד הממשלתי יודע יותר טוב ממני מה אני צריך. וחוצמזה המכירות של אמזון ברבעון האחרון של 2017 (ראיתי כתבה בגלובס) היו 60 מיליארד דולר. ברבעון זה אומר יותר ממאתיים מיליארד בשנה. היא בטח אחת מעשרים או שלושים החברות הגדולות בעולם במכירות. להגיד שהכל זבל זה לא רק פטרוני ומתנשא זה אפילו עוד יותר מזה, זה טיפשי. זה כמו שהקומניסטים היו אומרים שכל הסרטים האמריקאים הם זבל. נו באמת. אני לא חושב ששחרורון טיפש, הוא רק זורק סיסמאות בותות על ימין ועל שמאל.
אני מציע שתשתה כוס מים (אתה יכול לקנות כוס באמאזון, אני מרשה לך), ואז לקרוא שוב את מה שכתבתי. אם הדיפת דברים מהקשר, הזזת מסגרת השער או קפיצה למסקנות היו ספורט אולימפי היתה מתמודד חזק למדליית זהב

0
יעקב
זיהום
https://www.themarker.com/wallstreet/.premium-1.6544802רחוב הנרקומנים וההומלסים והזוהמה במרכז סן פרנציסקו.אכן יש הרבה בעיות מוחשיות שדורשות טיפול מהיר, ושאפשר לפתור אותן.האקלים איננו כזה.
0
שחרורון
חוזר: וועידות האקלים – חיים טובים לפקידים על חשבון הציבור
יעקב אמר/ה :
https://www.themarker.com/wallstreet/.premium-1.6544802רחוב הנרקומנים וההומלסים והזוהמה במרכז סן פרנציסקו.אכן יש הרבה בעיות מוחשיות שדורשות טיפול מהיר, ושאפשר לפתור אותן.האקלים איננו כזה.
מעניין שאלו שדוחפים את האגנדה ה״ירוקה״ בארהב הם גם אלו שמעודדים את הזוהמה בסן פרנסיסקו (אני מסתכל עליכן ננסי פלוסי והמשוגעת ששכחתי איך קוראים לה ומנסה להיות היורשת של בארני סאנדרס)

0
דוד
אליזבת' וורן
שחרורון אמר/ה :
יעקב אמר/ה :
https://www.themarker.com/wallstreet/.premium-1.6544802רחוב הנרקומנים וההומלסים והזוהמה במרכז סן פרנציסקו.אכן יש הרבה בעיות מוחשיות שדורשות טיפול מהיר, ושאפשר לפתור אותן.האקלים איננו כזה.
מעניין שאלו שדוחפים את האגנדה ה״ירוקה״ בארהב הם גם אלו שמעודדים את הזוהמה בסן פרנסיסקו (אני מסתכל עליכן ננסי פלוסי והמשוגעת ששכחתי איך קוראים לה ומנסה להיות היורשת של בארני סאנדרס)
הרבה סקרים מראים שהרעיונות שלה מאוד פופולאריות בקרב צעירים. זה תמרור אזהרה מפחיד לאמריקה שגורם לי להודות לאלוקים על התיקון השני לחוקה ועל בית המשפט העליון.

0
שחרורון
חוזר: וועידות האקלים – חיים טובים לפקידים על חשבון הציבור
דוד אמר/ה :
שחרורון אמר/ה :
יעקב אמר/ה :
https://www.themarker.com/wallstreet/.premium-1.6544802רחוב הנרקומנים וההומלסים והזוהמה במרכז סן פרנציסקו.אכן יש הרבה בעיות מוחשיות שדורשות טיפול מהיר, ושאפשר לפתור אותן.האקלים איננו כזה.
מעניין שאלו שדוחפים את האגנדה ה״ירוקה״ בארהב הם גם אלו שמעודדים את הזוהמה בסן פרנסיסקו (אני מסתכל עליכן ננסי פלוסי והמשוגעת ששכחתי איך קוראים לה ומנסה להיות היורשת של בארני סאנדרס)
הרבה סקרים מראים שהרעיונות שלה מאוד פופולאריות בקרב צעירים. זה תמרור אזהרה מפחיד לאמריקה שגורם לי להודות לאלוקים על התיקון השני לחוקה ועל בית המשפט העליון.
דוד אמר/ה :
שחרורון אמר/ה :
יעקב אמר/ה :
https://www.themarker.com/wallstreet/.premium-1.6544802רחוב הנרקומנים וההומלסים והזוהמה במרכז סן פרנציסקו.אכן יש הרבה בעיות מוחשיות שדורשות טיפול מהיר, ושאפשר לפתור אותן.האקלים איננו כזה.
מעניין שאלו שדוחפים את האגנדה ה״ירוקה״ בארהב הם גם אלו שמעודדים את הזוהמה בסן פרנסיסקו (אני מסתכל עליכן ננסי פלוסי והמשוגעת ששכחתי איך קוראים לה ומנסה להיות היורשת של בארני סאנדרס)
הרבה סקרים מראים שהרעיונות שלה מאוד פופולאריות בקרב צעירים. זה תמרור אזהרה מפחיד לאמריקה שגורם לי להודות לאלוקים על התיקון השני לחוקה ועל בית המשפט העליון.
If you're not a socialist at your twenties , you don't have a heartIf you're not captilist at your thirties you don't have a brain .

0

3000 תוים נשארו