שבת, 11 ינואר 2020 18:49

2019 – שנת שיא בשטויות אקלים

הילדה השבדית גרטה וגם ועידת האקלים של האו"מ לא יכולים לשנות עובדה הנדסית: אין כיום מקורות אנרגיה חליפיים. פחם, נפט וגז ימשיכו לספק את רוב האנרגיה לאנושות בעתיד הנראה לעין. כל היתר – פנטזיות. פטפטת לא מספקת אנרגיה.

שנת 2019 הייתה שנת שיא בהיסטריה אקלימית שטותית. מאז תחילת ההיסטריה האקלימית, בשנות ה- 1980, ניכר שיפור בכל מדדי החיים על כדור הארץ: יותר מזון, יותר עושר, צמצום עוני, יותר בריאות ועליה בתוחלת החיים, וגם איכות חיים משופרת. כל נבואות הזעם והתחזיות האקלימיות מאז ועד היום התבדו. למרות זאת, ההיסטריה האקלימית מתגברת, צורמת וקולנית משנה לשנה. רעיונות "ירוקים" מטורפים והרסניים שולטים בשיח הפוליטי.

 2536 1

גרטה טונברג, ילדה חצי-אוטיסטית משוודיה, נתקפה כנראה חרדה אמיתית לעתידה – ועתיד העולם – כתוצאה משטיפת מוח בלתי פוסקת ושקרית מצד הוריה ומצד ההיסטריה האקלימית ששוטפת את מערכת החינוך. הפחדה חסרת גבולות של ילדים היא בגדר התעללות בחסרי ישע. הילדה הנבערת לא יודעת ולא יכולה לדעת בעצמה מה קורה בעולם, היא רק משמשת שופר למבוגרים שמפחידים אותה לשווא. אלה שטפו את מוחה ומשתמשים בה ככלי תעמולה. זה בפירוש ניצול ילדים, פשע חמור, מעשה שלא ייעשה. זה פסול לנצל ילדים למטרות פוליטיות. למרות זאת, העולם מריע ומתמוגג ממחזה אבסורד מרושע ונותן לה כותרות בלתי פוסקות.

וועידת האקלים ה- 25 של האו"מ התקיימה השנה במדריד, וכמו כל 24 קודמותיה, הוקדשה כולה לפטפוטי סרק בלתי מציאותיים, על "מכסות" של פליטות ו"יעדים". כמידי וועידה מדברים על העברת סכומי כסף אסטרונומיים לארצות המפגרות בעולם "כדי להסב אותן ל"אנרגיה ירוקה" – אנרגיה שלא קיימת ולא מסוגלת לספק את צרכי הארצות העניות (קל וחומר – את צרכי המדינות העשירות). הנחת היסוד של ה"ירוקים" הייתה תמיד שצריך רק לקבוע יעדים "נכונים" או "שאפתניים" ולהוציא טריליוני דולרים (שלא קיימים) – כך ייפסקו הפליטות, האקלים יינצל והעולם ייוושע.

המציאות הפוכה: העולם השקיע כבר כ- 2.5 טריליון דולר רק בעשור האחרון על "אנרגיה ירוקה" – לוחות שמש ותחנות רוח – והפליטות, לא רק שלא נעלמו אלא המשיכו במגמת העלייה – ההוצאה הייתה לריק. אין בכוחם של לוחות השמש ותחנות הרוח לספק את האנרגיה הדרושה לאנושות; סך האנרגיה שהם מספקים היא מזערית וחסרת תועלת.

העובדה הפשוטה היא שלא קיימים כיום מקורות אנרגיה חליפיים. פחם, נפט וגז ימשיכו לספק את רובה הגדול של האנרגיה הדרושה לקיום האנושי, לפחות מספר עשרות שנים אל העתיד, והפליטות לא ייפסקו. זאת עובדה, השאר פנטזיות. אין בכוחה של וועידת פטפטת לספק אנרגיה. הוועידה האבסורדית הסתיימה ללא הסכמות (גם כאשר יש "הסכמות", הן חסרות משמעות).

תנועת "מרד ההכחדה", תנועה של ילדי שמנת משועממים (רבים מהם ממעמד האצולה) שלא יודעים מה לעשות עם עצמם ואיך לפרסם ברבים עד כמה הם צדיקים גדולים. ביניהם גם ידוענים, זקני שמנת, כמו ג'יין פונדה (82) – כולם לוקים באותו הלך רוח ורמה שכלית כמו שאר חברי התנועה הצעירים...

2536 2 

הם מנסים לשבש את חייהם של אנשים פשוטים החרדים לפרנסתם. הם הפגינו בשווקים לבשר ולדגים בהם עובדים סוחרים ופועלים פשוטים, המוכרים סחורתם לעמך (האריסטוקרטיה קונה בחנויות יוקרה לא בשווקים, או מזמינה משלוחים ישר הביתה). הם גם ניסו לשבש את תנועת הרכבות "כדי לעורר את התודעה" של עמך לחומרת הבעיה, אך נתקלו בהתנגדות אנשים פשוטים שרצו להגיע הביתה או לעבודה והדפו אותם בכוח מהקרונות.

ג'ורג' מונביוט, עיתונאי, סופר ופעיל ירוק נודע – שהוא עצמו נצר למשפחה אריסטוקרטית עשירה, אמר בפירוש: "סביבתיות היא תנועה שמתנגדת לשפע, ומקדמת צנע (דהיינו – עוני), לא בעד יותר חופש אלא פחות חופש" (חופש להתעשר). זה "מסע נגד שאר האנשים" הוא מודה בגלוי. כלומר: הם בעד עוני – לא של עצמם חלילה, אלא של אחרים.

גם בישראל הם מפעילים תעמולה שקרית. בתמונה למטה רואים "לבניות" (לכאורה של תחנות כוח) להן הדביקו בפוטושופ עשן שחור. ה"לבניות" האמתיות שליד בתי הזיקוק או תחנות הכוח שימשו לקירור מים ופלטו אך רק אדי מים לבנים (הן כבר לא פעילות). העשן השחור הוא זיוף שהודבק להן.

שנת 2019 היא בהחלט שנה בה העולם השתגע וכתות של מופרעים מפיצות היסטריה ושקרים בלי סוף.

יעקב

הירשמו כאן לקבלת התראה על כתבה חדשה באתר

עודכן לאחרונה ב שבת, 11 ינואר 2020 19:35
לוי @
שאלת תם
לצד אלה, ישנם מדענים שלא לקו בהיסטריה, שרואים את הדברים בדרך שונה. האין אפשרות לקיים "ועידת אקלים" אלטרנטיבית שלהם ?
0
דוד ס.
מילים בסלע
במקום להילחם בהתחממות כדור הארץ, הציוויליזציה האנושית חייבת ללמוד איך למנף את ההתחממות לתועלתה. התחממות כדור הארץ מלווה אותנו מזה עשרת אלפים שנה ורק טוב צמח מזה, ולא רק בשנת 2019.
0
יעקב
מחשבה קבוצתית
"האין אפשרות לקיים "ועידת אקלים" אלטרנטיבית שלהם ?"יש וועידת אקלים אלטרנטיבית. ויש דו"ח אקלימי מקביל (שפוי).לך תחפש אותם בתקשורת.התקשורת והאקדמיה וחלק הארי של הממסד הפוליטי שבויים בצפורני הדת שלהם ולכופרים אין גישה.זו הפסיכולוגיה של העדר.
0
irit sharon
נתונים ועובדות
הכתבה מעניינת ומשכנעת אבל חסרים נתונים אמפיריים להצדקת הטיעונים
0
יעקב
יש למכביר
במאמרים קודמים באתר זה וגם באתר "הבלוג הירוק"http://www.green-logic.info/
0
אליעזר
השמצה מסוכנת
עצוב לראות ומסוכן להאמין לגיבוב פרובוקציות כזה.
0
יניר
תקשיבו לזה
https://www.themarker.com/podcasts/PODCAST-1.8432161?utm_source=App_Share&utm_medium=iOS_Native
0
שחר דולב
חבל שהכותב לא מבין בנושא עליו הוא כותב
ראשית, המאמר מבלבל בין פליטות גזי חממה למזהמים - ה"לבניות" בחיפה אכן פולטות אדים, אך הן מסמלות את הזיהום הרב והתחלואה שגורמת בז"ן, אך כל זה אינו קשור למשבר האקלים. בנוגע למשבר האקלים, הכותב אולי לא מעודכן, אך הוא כאן, ובועט, וילך ויחמיר בשנים הקרובות וישית נזקים של מיליארדי דולרים בארץ ובעולם (נזק מהגשמים של ינואר 2020 בלבד הסתכם במעל מיליארד שקלים).כעת נותרת השאלה האם אנחנו ממשיכים בעסקים כרגיל וצופים כיצד הציוויליזציה האנושית שוקעת אל בצורות, מאבקי מזון ומים, שטפונות, שריפות, מחלות חדשות, גלי פליטים ומלחמות, תוך המשך מגמת זיהום העולם ופגיעה בבריאות הגוף והנפש, או שעוברים למודל כלכלי שפוי - בו אנו לא תלויים בעוד מוצרים ועוד אנרגיה בכדי להרגיש טוב עם עצמנו. שבו חיים ברוגע ובבריאות, לא מזהמים את הסביבה ולא פוגעים באקלים הגלובלי.זה לא חלום, יש תוכנית כזו לישראל ולמדינות אחרות בעולם. זה רק עניין של רצון פוליטי. יש יכולת לייצר מספיק פאנלים סולאריים, טורבינות רוח וסוללות אגירה בכדי לספק את כל האנרגיה הנדרשת על ידי האנושות. וגם, זה יעלה פחות ממשק מבוסס נפט, פחם וגז - שגם מזהם את האויר וגם גורר את משבר האקלים.
0

3000 תוים נשארו