רביעי, 02 ינואר 2019 05:55

מחאת הזונה הבדואית נגד החוק האוסר צריכת זנות

כולם משבחים את החוק "החברתי" החדש האוסר צריכת שירותי זנות. אנחנו לא שותפים להתלהבות. רשות הדיבור לסאמאר – זונה בדואית מתל אביב.

עוד חוק "מתקדם" התווסף אל ספר החוקים העמוס של מדינת ישראל. לפני כשבוע אישרה וועדת הכנסת לחקיקה את הצעת החוק לאיסור צריכת זנות, השבוע החוק אושר בקריאה שלישית. כל אמצעי התקשורת והתבטאויות של פוליטיקאים הרבו לשבח את החוק "החברתי". אנחנו לא שותפים להתלהבות.

אל הדיון באולם ועדת החוקה הגיעו עשרות נשים שעוסקות בזנות כדי למחות ולנסות לשכנע נגד החוק המוצע. החוק מטיל קנסות מדורגים על גברים, צרכני זנות, שייתפסו עם מכנסיהם המופשלים. הקנס יתחיל מ- 1,500 ₪ ועלול להגיע גם ל- 75,000 ₪. תיתכן גם ענישה טיפולית: חיוב ב"סדנה חינוכית" (עדיין לא מחנה "לחינוך מחדש" כמו בסין או ברוסיה הקומוניסטית).

החוק המתחסד אינו אוסר על יצאניות לעבוד בזנות, אלא נועד לחסום את פרנסתן – איסור על גברים לצרוך שירותי זנות. דברי ההסבר לחוק ארוכים בערך פי עשרה מלשון החוק עצמו... המחוקקות החסודות שקידמו את החוק מכירות בעובדה כי "סיבות ההיקלעות לזנות קשורות במצוקות כלכליות, נפשיות וחברתיות, אשר מקשות על היציאה ממעגל הזנות". מכיוון שבלתי אפשרי למנוע את "הנסיבות החברתיות והכלכליות" המדרדרות לזנות (תמיד יהיו אנשים שלא שפר עליהם גורלם), קידמה "השדולה המתקדמת" חוק אשר יקשה עוד יותר על חייהן הקשים ממילא של היצאניות.

ח"כ עליזה לביא (יש עתיד), יו"ר ועדת הכנסת למאבק בסחר בנשים וזנות, הכריזה: "השנה הקרובה תהיה שנת הבשורה לקרבנות הזנות... עבור אלפי נשים וגברים שהם קורבנות התעשייה ההרסנית הזאת".

2486 1

רשות הדיבור לאחת מ"קרבנות הזנות": סאמאר – צעירה בדואית, מוסלמית וטרנסג'נדרית:

קרן נויבך בתכנית הבוקר, "סדר יום" ברשת ב' (26/12/2018), העלתה לשידור את סאמאר, העובדת בזנות בתל אביב. סאמאר היא צעירה בדואית בת 24, עוסקת בזנות מזה 4 שנים. הנה תמצית דבריה (בתמלול חופשי):

"אין לכם מושג מה זה טרנסית, בדואית ערבייה ומוסלמית... מעמד קשה ביותר שקשה לאדם רגיל להבין... אין לכם מושג מה זו החברה הערבית – אנשים שמרנים וקשים, אין צחוקים אי אפשר לסטות ימינה או שמאלה, אנשים קשים מאד".

בבית התעללו בה, מאז ומתמיד היכו אותה: "...שיניים לא היו לי ממכות של בני משפחה – אנשים רעים וקשים. הגעתי לתל אביב בגיל 18 עם פה ללא שיניים. גרתי בהוסטל והתחלתי ב'עבודה רגילה', אך כולם צחקו עלי".

סאמאר מעידה כי נתקלה בעוינות מהסביבה גם בתל אביב. המבטא הערבי היה בעוכריה. נמאס לה מההשפלות ותחושת הדרך ללא מוצא, המחשבה להתאבד עלתה לא פעם. גם בנות ערביות אחרות סבלו וסובלות כמוה.

המפנה בחייה חל כאשר ישבה על ספסל בדיזנגוף סנטר ורצתה "רק להתאבד". מישהו הגיע והחמיא למראה החיצוני שלה. מישהו שדיבר אתה "בלשון נקיה"... זו הייתה הדלת אל הזנות. סאמאר מספרת שעולם חדש נפתח לפניה, דרך שהיא בחרה בה. היא גילתה עיסוק בו מרבית הלקוחות מדברים אליה הרבה יותר יפה מאשר בעולמה הקודם, לא משפילים אותה יחסית למצב חסר התקווה הקודם. הזנות קידמה אותה בחיים, ההכנסה מזנות החזירה לה את שיניה, הוציאה אותה מאשפות אל העולם הרחב, למרות שכל רגע היא עלולה להירצח על ידי משפחתה.

הזנות העניקה לה חיים. סאמר מסבירה כי "צריך חוק רק נגד אנשים שמכריחים בכוח נשים לעבוד בזנות". חוק גורף שיקשה על נשים שבחרו לעבוד בזנות מרצונן החופשי – מזיק ואינו הוגן. החוק עלול להיות גזר דין מוות לנשים רבות!

"אני נשבעת לך באלוהים, אני יודעת שהקול שלי לא חשוב ולא חזק... אני יודעת שאני בסך הכול ערבייה, טרנסג'נדרית מוסלמית ובדואית – צרוף שלא יכול לעניין אף בן אדם. אני מתה מפחד עכשיו לצאת לרחוב (יהיה קשה יותר לשכור דירה). זו העבודה היחידה שכיבדה אותי וקידמה אותי בחיים שלי. קליינטים לא התעללו בי, כיבדו אותי עשו מה שאני מבקשת".

היצאניות שנכחו בדיון הוועדה בכנסת חשו שהשפילו אותן ולא התייחסו אליהן במסגרת 10 הדקות שהרשו להן לשהות באולם הוועדה. המחוקקים מעולם לא היו במקום שלהן ולכן הם לא מבינים אותן. עדיף להיות זונה ולחיות בכבוד כי החלופה המעשית היא לגנוב כדי להתקיים.

סמאר ממשיכה בהתרגשות: "אני רוצה לחיות כבת אדם, להתקדם בחיים שלי איך שאני רוצה. זה הגוף שלי ואני אחליט מה לעשות עם הגוף שלי. אני מדגישה: אני לא בעד להכריח נשים לעבוד בזנות. אם זה קורה... שיעצרו את אלה שכופים ושיוטל גזר דין מוות על אנשים שמכריחים נשים לעבוד בזנות".

"מה אתם רוצים? להוציא אותנו לכבישים שנמות? אסור להוציא חוק כזה. זה חוק נוראי. אין לכם מושג כמה נוראי".

קרן נויבך, המראיינת, שואלת: "סאמאר, אילו ידעת שבחוק יש תקציב לשיקום הקהילה הטרנסית, כגון הכשרה מקצועית, תמיכה כספית, אילו נתנו לך מסלול של חיים ומקצוע אחר – האם היית רוצה בזה?

תשובתה של סאמאר כנראה הדהימה את קרן נויבך, שלא הוסיפה לשאול:

"עד גיל 18 למדתי בבית ספר וכל יום קיבלתי מכות. למבחנים בכיתה י"א י"ב לא הלכתי כי הרביצו לי, כי קיללו אותי. אני לא רוצה ללמוד, יש לי טראומה מלימודים ואף אחד בעולם לא יכריח אותי מה לעשות בחיים שלי. להתפרנס מהגוף שלי זה דבר שטוב לי. זו דרך שנתנה לי הישגים שהגעתי אליהם עד היום. לא רוצה רחמים מאף אחד. רק עזבו אותי בשקט. בעבודה הזאת אני יכולה להתחפש שלא יזהו אותי, אחרת מישהו ילשין עלי וירצחו אותי".

אלישע ישי אלכסנדר מנכ"ל עמותת "מעברים" אומר: "16% מהנשים הטרנסיות עוסקות בזנות. החוק יפגע באוכלוסיות הכי פגיעות: עולות חדשות, פליטות, נפלטים אחרים מאוכלוסיות שמרניות – אפילו בנות ש'יוצאות בשאלה'. תכניות השיקום הן בדיחה. חלק ניכר מהנשים בזנות נמצאות שם בגלל שוק תעסוקה עוין... לשקם את הזונות? צריך לשקם את כל החברה. הפללת לקוחות פוגעת בנשים שעיסוקן זנות".

סאמאר חוזרת לשיח: "כל אחד מפרש את המילה זנות בצורה אחרת. מי אמר שזנות זה דבר נוראי. גם סבתא שלי, שמנקה דירות בגיל 50, זה מצב נוראי. היא מנקה לאנשים שמשפילים אותה ודורשים ממנה וגוערים בה בשביל להרוויח 20 שקל בשעה (זה כנראה השכר בנגב הרחוק... בתל אביב משלמים 60 שקל לשעה... מ.ה.). זו עבודה פסיכית".

מי בא ואומר שזנות זה דבר לא טוב? אתם מציגים רק את החסרונות ולא את היתרונות. אתם לא מבינים. אני מכירה המון בנות ערביות שעובדות בזנות וגם מתקדמות ולומדות. בנות שאבא שלהן רצה לרצוח אותן כי סרבו להתחתן עם גבר ששידכו להן, אפילו בגיל צעיר".

קרן נויבך מסכמת: "...כמה נורא שהמפלט היחיד שלהן זו הזנות ושאין להן דרך אחרת... אולי צריך למצוא להן פתרונות אלטרנטיביים".

גם סאמאר מסכמת: "...אם יבוא לי שוטר כשאני נמצאת עם לקוח, ערומה לגמרי. את יודעת כמה זה ישפיל אותי, יפגע בי ויכניס לי מוטיבציה לרצוח את כל השוטרים שבעולם".

לובה פיין פעילה פמיניסטית בעמותת "כולן" ופעילה מרכזית למען החוק החדש, הוזמנה לשיחה: "אנחנו פועלים למען חברה אידאלית ללא זנות. ברור לנו שהעולם לא יעמוד מלכת בעקבות החוק, ברור לנו שהזנאים לא ייעלמו (כינוי "מתקדם" לגברים שצורכים שירותי זנות). במישור הפרקטי אנחנו יודעים שיישארו מספיק זנאים לפרנס זונות ואנחנו לא מאיימים באמצעות החוק על פת הלחם האחרונה של הזונות. החוק לא הופך את הזונה לעבריינית, ולא מחייב אותה לשיקום. במישור התיאורטי: זו אוכלוסייה הכי מוחלשת. הזנאים, באמצעות כספם, קונים את הזכות להשתמש בגוף של נשים אלה. מנצלים את העובדה שאין להן דרך אחרת להתפרנס. האלימים הם הגברים שהולכים לזונות. המצב הקיים לא הגיוני, אומרים: יש נשים מוחלשות... אז ניתן לזנאים לפרנס אותן".

לובה הפמיניסטית טוענת שרק 24% מהזונות רוצות להמשיך בזנות מבחירה (על פי סקרים של מוסדות הרווחה והמשטרה). להן תהיה מספיק פרנסה.

ח"כ עליזה לביא יו"ר ועדת המשנה נגד סחר בנשים וזנות, חתומה על הצעת החוק מסכמת בסלנג פוליטי אופייני: "בעוד שנה וחצי החוק ייכנס לתוקף, יתבצע מחקר מלווה. יש תקציב של 85 מיליון שקלים ל-3 שנים. התקציב יממן חינוך, שיקום ואכיפה. מעכשיו תהיה כתובת לנשים, ניתן מענה". מריחת מילים.

סאמאר לא נופלת בפח הפוליטי ועונה: "אילו היית במקומי לא היית מדברת ככה".

הריאיון המוקלט המלא עם סאמאר (החל מדקה 23:40):

2486 2

הדיבור הכן והשכל הישר של סאמאר מדברים אלינו יותר מתבניות הדיבור המדוקלם של הפמניסטית, וחברות הכנסת. הן יודעות בהתנשאות אופיינית מה טוב לסאמאר ולחברותיה, הן רוצות לחנוק את סאמאר "רק כדי לעזור לה".

נשים שעוסקות במקצוע אינן "קרבנות הזנות". הן קורבנות של נסיבות חיים אישיות קשות, ושל תרבות ערבית מפגרת (במקרה של סאמאר וחברותיה). יהודים נאורים לא מבקרים "תרבות אוטנטית" של אחרים – לערבים מותר להתעלל בערבים, אף מילה שלילית על "החברה הערבית".

"נסיבות חיים קשות" קשה למגר, לא באמצעות חוק ולא בעזרת ג'ובים לחברים של חברי הכנסת סלומיאנסקי ושולי מועלם (אין ספק לאן יגיע "התקציב"). אין תרופת פלא נגד צרוף של עוני, משפחה מופרעת, וילדות קשה. כל זונה והסיפור האישי שלה. הזנות עבורן היא המקטע האחרות בתולדות חייהן, אולי הקטע היחיד של בחירה מרצון בתוך רצף של חיים קשים, כפייה, התעללות וסבל מתמשך. דווקא "המייל האחרון" בתולדות חייהן נובע מבחירה מרצון כי מצבן הקודם היה גרוע בהרבה.

לפעמים הבחירה בזנות כעיסוק אינה דווקא בגלל "נסיבות חיים קשות", אלא מפלט נוח להכנסה גבוהה שעדיף על חלופות של עבודה "מקובלת". כנסת ישראל הצבועה בוחרת לחסום ולהקשות על דרך המפלט היחידה לאותן נשים.

הרוב הגדול בכנסת, באקדמיה ובציבור מצדד בדיקטטורה של המדינה. להבנתם זו ה"דמוקרטיה" ומותר להפר את זכויות הפרט "לתכלית ראויה". הרוב מאמין במיתוס על כוחה של המדינה לפתור כל בעיה בדרך של כפיה על הפרט. הרוב מאמין בדיכוי חופש הפרט כי לובה הפמיניסטית והח"כיות המתקדמות מועלם ולביא מטיבות לדעת מסאמר מה טוב עבורה.

לכל אדם החופש לעסוק בכל דבר כל עוד אינו כופה את רצונו על השני. תפקיד המדינה להגן על חופש הפרט וזכויות הקניין – על המדינה להגן רק על נשים שנכפה עליהן בכוח לעסוק בזנות תוך פגיעה בזכויות הפרט של הנשים. תפקיד המדינה להתערב אם ב"הסכמה" מעורבים מקרי גבול של קטינים, חסרי ישע או מוגבלים בשכלם וגם כאן לעיתים ההבחנה קשה.

אם מועלם, לביא ולובה רוצות לעזור לנשים שנסיבות החיים התאכזרו אליהן – שיקימו עמותה לעזרתן, יגייסו תרומות ויתנו דוגמה אישית בתרומה צנועה ממשכורתן הגבוהה.

במקטע הסופי בשרשרת הנסיבות המובילות לזנות, המפגש בין זונה ללקוח, אם הוא מתבצע בהסכמה בין שני הצדדים – אל למדינה להתערב. אפילו לא "להסדיר את הזנות". רק זה חסר לנו, עוד רשות ממשלתית לחלוקת רישיונות לזונות, טפסים, אגרה שנתית וטסט.

מוטי היינריך

מומלץ לקריאה נוספת: כתבה של לוי כאן באתר – האם נדרשת התערבות המדינה במקצוע העתיק?

הירשמו כאן לקבלת התראה על כתבה חדשה

עודכן לאחרונה ב רביעי, 02 ינואר 2019 06:19
שחרורון
חוזר: מחאת הזונה הבדואית נגד החוק האוסר צריכת זנות
איך יכול להיות שמשהו חוקי לחלוטין שהוא בחינם (לפחות ללא תשלום ישיר), ולא חוקי שהוא תמורת כסף?תראו, אני לא חושב שיש הרבה אנשים שמתנגדים לרדיפת של סוחרי נשים (מלבד סוחרי הנשים עצמם). תרדפו אותם ותנו להם כדור בראש. לדעת, עוד פחות אנשים תומכים במערבות קטינים בזה (חס וחלילה). אבל בין זה ליחסי מין בהסכמה בין שני מבוגרים יש הבדל מאוד גדולאגב, זונה היא מישהי ש""paid to put out" , שזה גם ההגדרה של פוליטיקאי. עושה רושם שהח"כים חוסמים תחרות.
0
אירופאי
"אנחנו פועלים למען חברה אידאלית..."
ולא משנה מספר הקורבנות שבדרך.Great minds think alikeאגב, מסתבר שאפילו שעל מחקר פשוט אי אפשר לסמוך על הכנסת. ספסרות, כפי שנודע לי מהסקנדל העכשווי בהולנד (loverboys) היא חוקית. וחיפוש של 5 שניות אישש זאת"Artikel 432, derde lid, stelde de souteneur strafbaar. Op 1 oktober 2000 zijn deze strafbaarstelli ngen weer vervallen."https://nl.wikipedia.org/wiki/Zedelijkheidswe tאני מניח שצריך לקבל את שאר הנתונים בקורט מלח.
0
אהרון
חוזר: מחאת הזונה הבדואית נגד החוק האוסר צריכת זנות
שחרורון אמר/ה :
איך יכול להיות שמשהו חוקי לחלוטין שהוא בחינם (לפחות ללא תשלום ישיר), ולא חוקי שהוא תמורת כסף?.
לקחת טרמפיסט בחינם מותר. להעלות נוסע בשכר- מותר רק לנהג מונית.

0
דוד
חוק לא מוסרי
כידוע החוק להפללת לקוחות זנות הוא חיקוי מתחסד של החוק השוודי משנת 1999.בעניין זה כדאי לקרוא את הכתבה המצוינת "בארץ" שכותרתה "20 שנה לחוק השוודי, האם הפללת צרכני זנות הוכתרה בהצלחה?"לפי הכתבה:א) אין סימנים מובהקים לכך שב–20 השנים האחרונות תעשיית הזנות בשוודיה הצטמצמה; ב) בשורה של היבטים הורע מצבן של הנשים בתעשיית המיןג) שנים האחרונות חלה עלייה חדה במספר הדיווחים על אלימות מיניתעובדות אלו לבדן הופכות את החוק להפללת צרכני הזנות לבלתי מוסרי, שלא לדבר על היבטים לא מוסריים אחרים של החוק כמו ההתערבות הטוטליטרית של המדינה בהרגלי המין של אזרחיה.
0
דוד
עיוות נתונים
עוד כתבה בנושא בעיתון הארץ: "בשוודיה תוהים: האם חוק הזנות הצליח או שהלקוחות פשוט עברו לאינטרנט?"תומכי החוק טוענים שזנות הרחוב בשוודיה ירדה בחצי. אבל ברור לכל שמדובר בעיוות נתונים, שכן שיווק הזנות עבר לאינטרנט שכידוע התעצם מאוד מאז 1999 (שנת חיקוק החוק השוודי).
0
יוסי ברנע
רציונליות מוסר והתערבות המדינה
לדעת מוטי ,תפקיד המדינה בסוגיה הנדונה לא להתערב אלא אם מדובר בקטינים ,מוגבלים, או חסרי ישע, כי לאנשים יש זכות לנהל את חייהם ללא הסדרת המדינה. סאמר היא דווקא דוגמא הפוכה ליומרה של מוטי, בגלל מאפייני החברה שהיא באה ממנה: שמרנות ומסורתיות פוגענית בתחום המיני, כמו גם החינוך הכושל שבו מאופיין המגזר הבדואי ( כולל תנאי לימוד וההישגים בלימודים) שאצל מוטי זוכה להתייחסות בתחום הקניין ( "משתלטים" בעוד שהמציאות היא נישולם כמו במקרה שלאל ערקיב). לבחירתה "הרציונלית" של סאמר אין שום קשר לרציונליות אותה מקדש מוטי. סאמר היא קורבן ברור ואכן במדינה שהיא "מדינת חופש" ולא רק כזו (כי אני לא אובייקטיביסט וגם הליברטניות צריכה להיות מוגבלת ע"י הרפובליקניזם שכה חסר בראשונה), יש מקום למעורבות של שיקום מצד המדינה. מצדי שבפועל יעסקו בכך גופים פרטיים שימומנו ע"י המדינה ואפילו תעסוק בך הקרן להנצחת אין ראנד בישראל. זה מצד אחד. מצד שני המצב בשבדיה החלוצה בתחום, אינו בדיוק כמו שמציגים אותו תומכי החוק וזה קשור להתנהגות הגברים בשבדיה. ונקודה אחרונה- האם חפצון אנושי רואי להגנה ערכית?
0
דנה
הפתרון הנורא
קולה של סאמר ברור. אך היא משווה את החיים בזנות למצב הנורא ממנו יצאה בחברה הבדואית. זה לא הבסיס להשוואה. סאמר היתה צריכה להיות מטופלת כנער.ה בסיכון וכנראה גם ילד.ה בסיכון באופן שיתן לה אפרות לחיות, לפרנס את עצמה ולהתפתח. לבי יוצא אליה, לציפיות הכל כך נמוכות שלה מעצמה. זנות בעיני היא הפתרון הגרוע והמשפיל, גם אם הלקוחות לא אלימים ואפילו מנומסים. יש חיים הרבה יותר סבירים. מגיע לה לחיות בטוב בלי למכור את גופה. מדבריה היא נשמעת כמו אשה אינטליגנטית שיכלה לעשות הרבה למען עצמה.
0
דוד
שאלה ל 7 - דנה
א) האם את בעד החוק על אף שסאמאר תיפגע ממנו, ועל אף שהוא נכשל בשוודיה וקרוב לוודאי שהוא ייכשל גם בישראל?ב) האם אין חלופות טובות יותר וצודקות יותר לחוק כזה? למשל האם לא עדיף לתת לזונות שחפצות בכך סיוע לעסוק במשהו אחר?
0
אפרים ב.
העמותה לחינוך מחדש של הזונות
הצעה לפתרון פשוט לחוק אווילי : להקים עמותה ברוח החוק , להוציא הכרה בתרומה לעמותה לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה , וכך התרומות לעמותה תחשבנה כהוצאה מוכרת . עידוד התורמים לעמותה יתבצע בעזרת קול קורא שיציע לתורמים פרס : תרומה מעל 100 ש"ח - סקס רגיל , מעל 200 ש"ח סקס אוראלי , מעל 300 ש"ח סקס אנאלי וכו' . כל הפרסים יינתנו ע"י חברות העמותה - וההכנסות יוקדשו לחינוך מחדש .ולעניין הערותיהם של יוסי ברנע ודנה : דמיינו לעצמכם צעיר וצעירה בתהליך חיזור , שחולפים על פני חנות תכשיטים . הצעירה מתבוננת בערגה באחד התכשיטים ואומרת למחזר הנלהב : " אני מפנטזת על התכשיט הזה " והמחזר עונה לה בהתלהבות : "אגשים לך את הפנטזיה אם תגשימי את שלי - סקס אוראלי עכשיו " . שוטר בלבוש אזרחי שבמקרה הקשיב לשיחתם עוצר את הצעיר בחסות החוק המתקדם לאיסור צריכת זנות.בחסות החוק האווילי ניתן לפרש אפיזודות יום יומיות בין בני זוג כצריכת זנות - צריך רק את הבלש במקום הנכון - אבל מה לא עושים לשם חינוך מחדש ?
0
דוד
למגיב 9 - אתה צודק
לפי החוק המטורף הצעירה אפילו לא צריכה להגשים לצעיר את הפנטזיה. עצם העובדה שהוא ניסה להשיג מין תמורת כסף מספיקה.אגב גבר שיימצא במבנה שבו מבוצעת "העבירה" נחשב כעבריין... אז כל גבר שייכנס לחנות תכשיטים הוא עבריין ...
0
יעקב
הזנות
הוא נושא פופולארי ומבוקש בבלוג זה. גם מגיבים יש הרבה. זה נושא שבו כולם מבינים.
0
שחרורון
חוזר: מחאת הזונה הבדואית נגד החוק האוסר צריכת זנות
אהרון אמר/ה :
שחרורון אמר/ה :
איך יכול להיות שמשהו חוקי לחלוטין שהוא בחינם (לפחות ללא תשלום ישיר), ולא חוקי שהוא תמורת כסף?.
לקחת טרמפיסט בחינם מותר. להעלות נוסע בשכר- מותר רק לנהג מונית.
נו? וזה נראה לך הגיוני? תאר לך שזנות הייתה חוקית אבל היית צריך ״רשיון זונה״ ולהיות בעלים של ״מדליון״. היה לך ״איגוד הזונות״. והיה לך בעלי ״מדליון זונה״ שמעסיקים ״זונות שכירות״.אם מישהו היה מנסה לספק שירותים בהסכמת שני הצדדים אבל בלי ״רשיון״ או ״מדליון״, מנפיקי ״אישורי הזונות״ היו מוצאים אותו ומפעילים נגדו אלימות

0
יעקב
גם הכנסת
לא רק האתר שלנו אוהב את הנושא, גם הכנסת.כול הכנסות של ישראל תמיד התעסקו בזנות והעלו הצעות חוק כאלה ואחרות בנושא.גם חברי הכנסת הם מומחים גדולים בנושא.
0
יעקב
סקסיזם
הצעת החוק הנוכחית היא, בנוסף לכול, סקסיסטית. היא מפלה בין אנשים על בסיס של מין (מגדר בלע"ז).הנשים פתאום השתלטו לנו על החיים, ומחוקקות חוקים נגד מתחרותיהן. החוקים מענישים באופן ייחודי את הגברים.בוז לסקסיזם.
0
מור
חסר בכתבה נימוק חשוב נוסף
יש לי ידיד, גבר בגיל הארבעים שממש נראה גרוע חיצונית. הוא מתקשה ביצירת מערכת יחסים עם נשים. אני יודעת, והוא מודה בכך שהוא נזקק לשירות של יצאניות על בסיס קבוע. אני מאמינה שהוא אינו היחיד.עכשיו הפכו אותו לעבריין. חוק מטורף.
0
דוד
סיפור קצר בהשראת מגיב 9
שנת 2025... איילת שקד, ראש מפלגת הימין החדש, היא כעת המנהיגה הבלתי מעורערת של עם ישראל.בנאומה הראשון בכנסת אמרה המנהיגה כי היא נחושה לפתור באופן סופי את בעיית הזנאות. איש לא הבין למה כוונתה, אך דנה זילבר, ממקום גלותה בלונדון, הזהירה שמשהו נורא יקרה.כעבור חצי שנה - צעיר וצעירה מאוהבים נכנסים לחנות בגדים ברמת אביב. הבחורה אומרת לבחור "תקנה לי את השמלה הזאת" ומוסיפה קריצה רבת משמעות. הבחור מסמיק ושולף את ארנקו - ובאותו רגע לוכד אותו שוטר סמוי ממיחלק הזנאות. השוטר המיומן הבין מדוע רצה הבחור לקנות את השמלה!יחד עם הבחור עוצר השוטר עוד שלושה גברים שנמצאים בחנות, באשמת שהייה במבנה בעת ששימש לזנאות. השוטר מביא את הארבעה בניידת לגני התערוכה, ומצרף אותם לעוד 1,582 זנאים שנעצרו באותו יום בתל אביב. הזנאים מרוכזים כולם בביתן אחד, תחת משמר כבד של שוטרי מיחלק הזנאות. בחצות הלילה בדיוק מגיע לגני התערוכה ראש מיחלק זנאות במחוז תל אביב. הקצין הבכיר פונה לזנאים בנימוס: "רבותי, הלילה נסיע אתכם ברכבת למלון בנגב, שם תעברו סדנה חינוכית קצרה. הרכבת כבר ממתינה לכם בתחנת תל-אביב האוניברסיטה. אל דאגה – מדובר במלון חדש ומפואר בעל חמישה כוכבים שבנינו במיוחד לצורך זה. כל אחד מכם יקבל שם חדר נפרד עם ג'קוזי. לפני שנצא לדרך אנא הניחו על השולחן שלידי את כל חפצי הערך שלכם – ארנקים, טלפונים ומפתחות. הם יוחזרו לכם ברגע שנגיע למלון. כבר הודענו למשפחות שלכם שאתם לא חוזרים... היום".כך פעלו שוטרי מיחלק הזנאות בחריצות כנגד הזנאות. תמורת זאת הובטח להם קידום מטאורי במשטרה וחסינות מפני המשלוחים "לסדנאות החינוכיות".
0
יעקב
שאלה למשפטנים
האם כדי להטיל קנס על הזנאים תיצטרך התביעה להוכיח שהאישה הייתה זונה?יהיה מעניין בבתי המשפט....
0
שחרורון
חוזר: מחאת הזונה הבדואית נגד החוק האוסר צריכת זנות
יעקב אמר/ה :
האם כדי להטיל קנס על הזנאים תיצטרך התביעה להוכיח שהאישה הייתה זונה?יהיה מעניין בבתי המשפט....
על הנאשם להוכיח שהיא לא זונה ושאין לך אחות

0
אפרים ב.
מבחן ההוכחה על פי ג'ורג' ברנארד שואו
יעקב אמר/ה :
האם כדי להטיל קנס על הזנאים תיצטרך התביעה להוכיח שהאישה הייתה זונה?יהיה מעניין בבתי המשפט....
במהלך נשף בו נטל חלק , פנה שואו אל בת זוגו לריקוד בשאלה : אם אתן לך מאה אלף פאונד תסכימי לשכב איתי ? הכברת חשבה קצרות והשיבה : כמובן בשמחה .ושואו הוסיף ושאל : ותמורת 50 פאונד ?הגברת ענתה בזעם : מה אתה חושב, שאני זונה ?שואו השיב : לגבי עיסוקה של גבירתי כבר הסכמנו , עכשיו אנחנו רק עומדים על המקח.

0
n
מאמר נפלא
תודה רבה מוטי, החוק הזה עצוב מאוד לכל שוחרי החופש בחברה. החוק ייתן סמכות ביריונית מאוד למשטרה. באופן תיאורטי, שוטר יכול לעקב גם זוג אוהבים שהלכו להתבודד בחוף הים באשמת זנות, מה שיוביל להשפלה גדולה ופחד מחד, או, להשלכות הבעייתיות של מפגש עם שוטר אלים מאידך. תקופה עצובה לפנינו.
0
יעקב
הבג"ץ והזונות
כמו כול נושא שברומו של עולם, נושא הזונות והזנאים יגיע במהרה לבג"ץ. עכשיו, אחרי שגמרו להחליט "מיהו יהודי" בג"ץ יצטרך להחליט "מיהי זונה".
0
אפרים ב.
בג"ץ הזונות והיהודים
יעקב אמר/ה :
כמו כול נושא שברומו של עולם, נושא הזונות והזנאים יגיע במהרה לבג"ץ. עכשיו, אחרי שגמרו להחליט "מיהו יהודי" בג"ץ יצטרך להחליט "מיהי זונה".
אכן , הנושאים קשורים . בג"ץ יכריע האם תמר , אם כל היהודים הייתה זונה והאם כל יהודי הוא בן זונה .

0
לוי @
דוד המלך
אפרים ב. אמר/ה :
[... האם תמר , אם כל היהודים...
אז רק כדי לדייק בפרטים: תמר היתה אימו של פרץ.והמשך השושלת, בסוף מגילת רות : "יח ואלה תולדות פרץ, פרץ הוליד את-חצרון. יט וחצרון הוליד את-רם, ורם הוליד את-עמינדב. כ ועמינדב הוליד את-נחשון, ונחשון הוליד את-שלמה. כא ושלמון הוליד את-בועז, ובועז הוליד את-עובד. כב ועובד הוליד את-ישי, וישי הוליד את-דויד. "

0
אפרים ב.
הפרטים מדויקים
לוי @ אמר/ה :
אפרים ב. אמר/ה :
[... האם תמר , אם כל היהודים...
אז רק כדי לדייק בפרטים: תמר היתה אימו של פרץ.והמשך השושלת, בסוף מגילת רות : "יח ואלה תולדות פרץ, פרץ הוליד את-חצרון. יט וחצרון הוליד את-רם, ורם הוליד את-עמינדב. כ ועמינדב הוליד את-נחשון, ונחשון הוליד את-שלמה. כא ושלמון הוליד את-בועז, ובועז הוליד את-עובד. כב ועובד הוליד את-ישי, וישי הוליד את-דויד. "
הואיל וכולנו בני שבט יהודה הרי שכולנו צאצאיה של תמר .

0
אפרים ב.
הפרטים מדויקים - כמעט
במחשבה שניה - כולנו בני שבט יהודה פרט לכהנים וללויים...עימך הסליחה.
0
לוי @
ויש עוד ...
תאר לך שלא רק יהודה היה מושלך לכלא לפני מפגשו עם תמר, אלא גם המרגלים של יהושע לא היו מגיעים לניהול מו"מ עם רחב. כיצד היה מתבצע כיבוש יריחו ?
0

3000 תוים נשארו